• 瀏覽: 3,256
  • 回覆: 62
前「香港眾志」秘書長黃之鋒、主席林朗彥和成員周庭去年6月21日圍堵灣仔警察總部,分別被控煽惑他人明知而參與未經批准集結罪、組織未經批准集結罪及明知而參與未經批准集結罪。當中周庭早前已經認罪,黃之鋒及林朗彥的案件昨在西九龍裁判法院開審,兩人亦承認控罪,即三人均承認煽惑他人明知而參與未經批准集結罪,黃之鋒另承認組織未經批准集結罪;至於黃之鋒和周庭同被控的明知而參與未經批准集結罪,周庭認罪,黃之鋒則獲控方不提證供起訴。法庭下令將三人還柙至12月2日判刑。
案中三名被告黃之鋒、林朗彥、周庭,同被控告一項「煽惑他人明知而參與未經批准集結」罪。控罪指三人於去年6月21日,在金鐘夏慤道非法煽惑該處的人,在無合法權限或無合理辯解的情況下,明知而參與或繼續參與違反《公安條例》第七條規定下進行的公眾集會,而該公眾集會根據《公安條例》第十七A(2)(a)條屬未經批准集結。
黃之鋒、周庭兩人另外同被控一項「明知而參與未經批准集結」罪。控罪指兩人同年同日於灣仔香港警察總部正門外在無合法權限或辯解下,明知而參與或繼續參與未經批准集結。
此外,黃之鋒另單獨面對一項「組織未經批准集結」罪,指他同年同日在灣仔香港警察總部正門外組織一個違反《公安條例》第七條規定下進行的公眾集會,而該集會是根據公安條例第十七A(2)(a)條屬未經批准集結。
法庭播放當日案發情況的片段。當日約清晨7時起,大批暴徒在立法會綜合大樓附近聚集,有人用雜物堵塞夏慤道,導致嚴重交通擠塞。直至早上11時許,有逾400名滋事者聚集,三名被告亦有出現,黃之鋒、林朗彥分別以揚聲器煽動在場滋事者包圍警察總部,而周庭則在旁參與行動。其中黃之鋒一直用揚聲器喊話,帶領現場暴徒高叫口號,又多次要求時任警務處處長盧偉聰現身「對話」及收回對反修例的「暴動」定性等。
其間,有警員為阻止暴徒堵路,在警總汽車入口設立防線。約15分鐘後,一輛警車欲駛入警總,但遭約60名暴徒包圍,周庭等人站在車旁,不斷煽動暴徒分批圍堵警總兩個出入口,未幾數百暴徒逐漸走至軍器廠街。


河童認罪重啟司法公正之路
斬妖除魔傾注香港再生之道


不知戒,後必有,恨後遂過不肯悔,讒夫多進。——題記
俗語常說,天作孽猶可恕自作孽不可活。欲蓋彌彰嘅自掘墳墓換唔嚟異想天開嘅劫後餘生,伺機而動嘅以小博大等唔到魚死網破嘅法外開恩。反對派從來無腦的以卵擊石只會等來秋風掃落葉嘅悲慘命運,黑暴曱甴一貫嘅上躥下跳亦只能睇到提線木偶嘅棄子結局。曾經殊死一搏為他人,頑固不化鬧「革命」,居心叵測搞自裁,無頭無腦損國家,等來嘅結局係乜嘢?得到嘅下場又點樣?無非係雞飛蛋打嘅玉石俱焚,不過身陷囹圄嘅咎由自取罷了。你哋嘅洋老豆、你哋嘅大髀、你哋嘅齊上齊落,到頭來亦不過係一場海市蜃樓嘅虛無縹緲,係七零八落嘅跳樑小丑罷了。
百足之蟲死而不僵,啼笑皆非無奈無望。繼反對派攬炒四棍被決絕DQ、十五「餘黨」集體總辭博同情、鬧笑話最後落得個無人問津抱頭痛哭嘅淒涼局面再到三大議會毒蟲被逮捕提堂,呢個無疑唔係國安法正本清源嘅刻不容緩、撥亂反正嘅堅定決絕,為港區肅清「餘孽」,還港民安定和諧嘅堅定。更係對亂港分子嘅警示,對曱甴毒蟲嘅震懾,對過街老鼠嘅敲打。本着打蛇打七寸、懲惡先拔根嘅魄力,港府、港警、港區司法絲毫不敢鬆懈,昨日上午,香港西九龍裁判法院開庭審理亂港分子黃之鋒、林朗彥、周庭三人相關案件,周庭及林朗彥均承認所有控罪,控方表示就黃之鋒被控嘅明知而參與未經批准集結罪,不提證供起訴,黃之鋒承認其他2項控罪。呢個大快人心嘅結果讓人拍手稱讚,呢個遲嚟嘅正義之果令人興奮讓人心安。眾所周知河童黃之鋒等人曾打着「自由民主」嘅旗幟,借着創辦嘅「眾志」,仰仗外部反華勢力試圖通過煽暴制暴操控香港未來,妄圖利用顛倒黑白、摸黑詆譭來蠱惑香港年輕一代,更係無恥到拉布議會達到不為人知嘅攬炒目的,目無法紀到令人髮指,厚顏無恥到人人唾之,「三進三出」警局卻死性不改,口出狂言詆譭政府妄圖絕地逢生,而如今面對國家嘅大刀闊斧、港府嘅乘勝追擊,更係窺到了已毫無利用價值之境,從炮灰到棄子嘅命運終是慌了神,亂了陣,而如今不得已出此下策嘅決然認罪,係譁眾取寵下嘅保全之策?仲係走投無路下嘅萬不得已?亦或係虛情假意下嘅博同情之計,都已不重要。因為市民始終相信,正義從來不會缺席嘅道理,黃之鋒等人人盡皆知嘅罪行昭昭、明目張膽嘅觸碰底線嘅不公事實終是逃唔到法律嘅嚴懲嘅。而通過黃之鋒案件嘅審理,令港人耳目一新咁睇到咗新嘅香港司法、窺到咗公平正義嘅香港司法嘅未來,「即時還押」、「快判重判」嘅決定,更係畀市民稱讚令港獨曱甴喪膽,黃官當道嘅香港司法已不復存在、公正快捷符合民意嘅香港新司法已經開啟!
從善如登,從惡如崩。現如今香港第四波疫情來勢洶洶,令人不安,截至23日零時,港區新增73例確診病例,這無疑唔係令人心寒讓人心酸嘅局面,港區上下勠力同心集體戰疫護港前行,港府斬妖除魔傾其所有助港再生,希望個啲伺機而動、自不量力嘅毒瘤禍害能認清現實,助港滬港,早日回頭,抗疫戰疫,莫要再螳臂當車、唔好再以身試法,迷途知返係你哋唯一嘅生路,痛改前非係你哋減輕罪孽嘅砝碼,
否則下一個司法懲治嘅係你,身陷囹圄無人問津嘅就係你!




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
呢就相當於一個傻孩子,自己嘅家人好言相勸唔聽,外人講嘅話就跟聖旨似嘅,應該送佢去非洲無人區反省一下


[隱藏]
稱佢黑手有點抬舉佢了,就系個窩里橫,在外國人面前就系個孫子,喺國人面前囂張嘅很


黃之鋒毫無愛國意識,甘願當任人驅使嘅狗,冇靈魂嘅行屍走肉


下一個司法懲治嘅係你,身陷囹圄無人問津嘅就係你!


冇啲愛國意識,睇見佢就唔煩別人


早就睇佢唔順眼了,香港嘅大好河山被呢個2B糟蹋嘅一落千丈


[隱藏]
天作孽猶可恕自作孽不可活。


黃之鋒坑人,佢周邊嘅朋友都跟着佢鬧,到最後肯定都違法了


唔系去去上學了咩?佢嘅外國老豆唔管佢了咩


小崽子卒之唔鬧了吧,睇睇香港被你哋呢些小崽子毀壞稱乜樣了


不知戒,後必有,恨後遂過不肯悔,讒夫多進。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]