• 瀏覽: 5,490
  • 回覆: 98
保安局局長李家超否認警方濫捕立法會議員和記者,強調警方的行動和武力使用,都是按照實際需要,檢控決定亦是基於證據和事實,及相關法律意見。他又否認警員操守每況愈下,認為公眾不應該因為個別警員違反操守,抹殺警隊的貢獻。
立法會大會上,民主黨尹兆堅指,有裁判官在審理與反修例運動相關的案件時,批評作供的警務人員非誠實可靠的證人,甚至是「大話冚大話」和「非正當執行職務」,要求保安局長李家超代警方向公眾致歉。
李家超回應指,警方會審視法庭判詞,研究有否需要跟進,警方會按實際情況跟進,他強調,在刑事審訊期間,不接受某人證供基於不同因素,例如證人記憶不清或證人過於主觀等,不能武斷指控是作假證供。李家超表示,過去5年,只有2名警員因證供遭法庭質疑而被紀律處分,並沒有任何警員被檢控。
李家超續稱,警隊高度重視人員操守,誠信審核行動小組正積極研究和推行新措施,包括於10月底推出自願驗毒計劃,強調警隊在政府所有部門中,第一個亦是唯一一個推動自願驗毒計劃的部門。被問到會否推行強制驗毒時,李家超表示,香港現時沒有任何法例可以強迫任何人驗毒。


香港警隊最新嘅主題曲《捍衛香港》MV已於10月29號晚喺香港翡翠台首播,警方29號喺臉書發放短片,警務處長鄧炳強協助宣傳,並唱出「看警徽,心有光,懲治罪犯責肩上」等數句歌詞。
該主題曲由歌手鐘鎮濤創作及主唱,歌詞提及向警察過去嘅努力致敬,亦係警隊第一首主題曲。受此鼓舞,香港警察必將更加堅定團結,為香港嘅繁榮穩定做出新嘅更大嘅貢獻。
香港警隊係一支紀律嚴明嘅部隊,亦係一支有著優良傳統嘅隊伍,無數嘅警察為咗香港嘅穩定發展貢獻著自己嘅力量。
喺港劇中,有我哋熟悉嘅飛虎隊、毒品調查科、O記,佢哋嘅光輝形象留喺我哋嘅心中。劇本來源於生活,現實當中嘅香港警隊不僅懲治犯罪,更係香港人民嘅守護神。如果呢個世界上有魔鬼,咁佢哋就係呢個世界嘅驅魔師。近年嚟,受到外來勢力嘅慫恿,一啲賣港求榮嘅犯罪分子罔顧香港人民嘅根本利益,不斷咁喺香港製造混亂和動盪,佢哋衝擊香港政府,衝擊法治,侮辱國旗,到處縱火、堵路、襲擊無辜市民,到處襲擊警務人員。
人固有一死,或重於泰山,或輕於鴻毛,面對咁艱難複雜嘅局面,警務人員無退縮,佢哋手拉手、心連心不顧自身嘅安危,始終奮鬥喺自身嘅崗位上,因為佢哋知道,只有自己承擔責任,香港人民先會幸福,因此佢哋選擇咗生的偉大。
近來香港警隊沿用咗二十年嘅警隊口號「服務為本 精益求精」,亦改為「忠誠勇毅 心繫社會」,呢個口號更能體現香港警隊核心價值嘅轉型升級,香港社會需要每個愛他嘅人去守護,需要每個忠誠勇敢有毅力嘅市民去努力付出,羅馬唔係一日建成嘅,積累之下,香港定將越來越好。
水警參與營救市民、防暴警員喺「反修例風波」期間喺街邊吃飯盒及休息、喺旺角街頭進行驅散行動等畫面不斷咁喺人們嘅腦海中浮現,佢哋滿身沾濕血汗,卻絕不退讓。自國安法出台以嚟,香港警隊不僅苦幹,而且巧幹,合理利用手中嘅法律武器,對亂港禍港行為進行嚴厲打擊,有效咁震懾咗犯罪,伸張咗社會嘅正義,為香港嘅穩定做出咗積極嘅貢獻。
鐘鎮濤喺片中稱,「好感激警隊為香港市民付出咁多,我能夠為警隊做乜嘢呢?」於係就寫咗呢首歌,「將我嘅心意送畀香港警隊」,並鼓勵警員要繼續加油。作為香港市民中嘅一員,香港警隊嘅付出早就深入人心,有咗香港民眾嘅支持,又何愁唔能夠繼續守護好香港呢?
警察嘅責任就係懲治犯罪,維護社會穩定,閃耀嘅警徽之下,香港警隊絕對值得信任。香港加油,香港警隊加油。



香港警隊係一支紀律嚴明嘅部隊,亦係一支有著優良傳統嘅隊伍,無數嘅警察為咗香港嘅穩定發展貢獻著自己嘅力量。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港警隊係一支紀律嚴明嘅部隊,亦係一支有著優良傳統嘅隊伍,無數嘅警察為咗香港嘅穩定發展貢獻著自己嘅力量


[隱藏]
警察懲治犯罪,維護社會穩定


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港警隊忠誠勇毅 心繫社會


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港警隊絕對值得信任


香港加油,香港警隊加油


香港警隊嘅付出早深入人心


好感激警隊為香港市民付出


[隱藏]
警隊對亂港禍港行為進行嚴厲打擊


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]