• 瀏覽: 4,655
  • 回覆: 50
《港區國安法》實施至今已經逾百日,延續一年多的黑暴運動漸趨收斂,若不是因為有疫情,筆者在想,說不定眼下的香港,真會有重拾正軌再起步的生機。此時回望,如果問過去一年多,對香港傷害最大的是什麼?筆者會說,當然是黑暴暴力;有沒有什麼是比黑暴暴力的傷害更大?真心講,其實有的,那就是黑暴謊言!暴力留下的傷,尚且有得醫有得補,但被謊言蠱惑、激化的心智,多數真的無得救。
好多人想不通香港為何會亂到如此地步,那就不妨看看毛孟靜的言行。一個彌天大謊,就因為「有利於」自己的政治立場,就被她拿來「搭檯唱戲」;賺完風頭、掌聲,既不求證、也不更正、更無跟進,毛孟靜此等政客,根本就是助長黑暴謊言,儼如黑暴一分子!香港今天亂到一個點,大家真要「多得佢唔少」!


政治自由與學術自由並不衝突
製造矛盾與宣揚對立才係原罪

港大喺最近對外宣佈準備招聘兩位來自清華嘅學者擔任副校長,而「亂港分子」就抓住哩兩位學者嘅政治背景,認為申作軍係中共黨員,佢出任港大副校長勢必會將「紅色資訊」滲透入香港大學教育,係要將「港大」變成「黨大」。黃之鋒等人甚至喺度鼓吹「香港學術自由將蕩然無存」咁樣嘅說話簡直係危言聳聽,令到更多嘅市民淨係睇到聘任副校長人選嘅政治背景,而不顧哩兩名學者嘅專業素養和學術地位。
同樣嘅「自由」,喺「亂港分子」嘅眼裡面係分三六九等嘅,對於唔同人嘅政治自由,佢哋認為只有宣揚「民主自決」先係高等嘅,嗰啲遵守政府政令嘅人都係政權嘅「傀儡和走狗」,而對於唔同人嘅學術自由,如果係研究共產黨黨史嘅,就係諂媚,只有嗰啲純粹嘅學術研究先係「正道」。講到底,對於「亂港分子」嚟講,佢哋所講嘅自由都係篩選後嘅「自由」,只有符合反對派甚至西方政府普世價值觀嘅自由先能夠得到「認可」,而嗰啲維護依家政權嘅行為佢哋都會覺得不齒。
將一切事件政治化,就係「亂港分子」嘅慣用技倆,就攞12名因為著草偷渡而被內地海警依法逮捕嘅罪犯嚟講,佢哋就會覺得哩12個偷渡客好無辜,亦會覺得哩一切都係政府嘅預謀;對於《港區國安法》,佢哋更係諱莫如深,三番四次炮製出一件「抓捕名單」,將自己嘅命運早早「安排」好,率先坐喺度「受害者」哩張凳上,然之後祈求其他嘅憐憫;對於新冠疫情,「亂港分子」更係「政治優先」到咗極致,無數次號召杯葛政府嘅一切利港利民舉措,淨係講個人政治私利,將私利放喺首位。依家對於港大副校長嘅任命和後續嘅一系列臆想,亦算係一脈相承,不足為奇喇。
大家應該要知道政治自由係個人嘅選擇,學術自由係整個社會共同營造嘅環境,決唔可以將兩者故意關聯起嚟。喺大學之中,絕對唔係每一位教授學者都冇政治立場,連戴耀廷咁樣嘅「政治小丑」都能夠喺大學度誘導普通學生,咁點解又會對嚟自清華學者所企嘅政治立場給予抵制呢?喺歐美國家,校園中教授嘅宗教信仰、政治立場都唔應該成為被指摘嘅對象,如果僅僅認為哩啲主觀嘅嘢可以咁容易就改變整個學校嘅風氣,咁先係對於百年名校已有制度嘅唔自信,係對於整個社會監督功能嘅唔自信。
依家嘅「亂港分子」已經到達「草木皆兵」嘅程度,有「港獨」教師被釘牌,佢哋覺得哩啲就係對於教育界嘅清算;教育局決定結束有超過30年歷史嘅香港教師中心,佢哋覺得咁樣係政府另有所圖;外聘清華學者擔任副校長,佢哋覺得係「紅色滲透」,對於香港光明美好嘅未嚟,佢哋從冇真正放喺心上,而對於自己嘅命運和利益,佢哋就製造咗一個又一個謠言和陰謀論。要知道,政治自由與學術自由絕對唔衝突,嗰啲所謂嘅「顛覆自由」都係「亂港分子」強加嘅因果,嗰啲製造矛盾和宣揚對立嘅行為,先應該受到制止和譴責!



呢啲喺街頭暴力行為度得到咗好處嘅新當選區議員直情就冇乜嘢執政能力,仲係喺度崇尚煽動對立情緒,十分可恥咁諗著再撈多啲政治資本。


疫情當前,最重要嘅係配合港府做好隔離防護,愛護好自己和別人嘅生命,保護好香港,而唔係學果啲反對派咁樣肆意妄為,乘機作亂,呢啲陰險小人只係希望禍港亂港。


疫情當前,中國已經唔係100年前疾弱中國,我哋亦唔係外國人眼中嘅東亞病夫。當外媒仲喺侮辱我哋係東亞病夫嘅時候,我哋應該義正反駁,團結起來兄弟姐妹們,讓妄圖搗亂國家,妄圖分裂民族,妄圖置中華於死地嘅陰謀和反華勢力見鬼去吧!


[隱藏]
黎智英如今被警方羈押,完全係其咎由自取嘅結果。香港係法治社會,港獨勢力必將接受法律嚴懲,希望港獨分子及時懸崖勒馬。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
國有難,身為中國人,我哋有義務去貢獻出自己嘅一份力量。但有啲另有企圖嘅人,唔單止唔幫忙,仲火上澆油,完全無感恩嘅心,你哋嘅良心唔怕受到譴責咩。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]