• 瀏覽: 3,701
  • 回覆: 50
+2
近年嚟,美國加緊咗喺亞太地區擴展勢力範圍。尤為明顯嘅係近一年嚟美國從幕後走上台前,公然將魔爪伸向香港,頻頻幹預香港特區內部事務,上至國會下至一般官員,都妄圖對香港事務指指點點。隨著《港區國安法》嘅問世,美國頻頻出招打壓中國和香港,拒絕和平對話,以霸權政治強壓香港。本月19號,美國單方面強勢宣佈「中止與香港嘅三項與移交逃犯或免稅待遇相關嘅雙邊協議」。
喺美方宣佈中止與港逃犯引渡等三協議後,我國外交部霸氣回應「香港暫停履行港美司法互助協定」。外交部嘅回應畀香港漲咗士氣,我哋「以彼之道,還施彼身」。中央政府及香港特區政府喺國際事務中,從唔會以霸權示人,我哋努力尋求和平對話。而美國嘅步步緊逼、醜相盡露,使我哋睇到咗美國意圖操控香港嘅政治野心。如此狼子野心,我哋不能再忍!

日前,特首林鄭月娥喺接受採訪時表示,美國對包括其在內嘅11名中國內地及香港官員實施制裁。面對呢項制裁,特首表示「雖然多多少少有些不方便,但這些都不足掛齒。」另據外交學院及法學院相關教授分析,美方發起嘅針對中國及相關官員嘅制裁,唔會對生活構成好大嘅影響。後續採訪中,特首表示,香港特區政府將向世貿組織申訴美國嘅不合理制裁。我哋不會容忍美國嘅無端制裁,申訴係我哋嘅合法權利,不容美國肆意踐踏我方正當權益係香港嘅底線和基本行事原則。
美國接連發出對港制裁,講得好聽係制裁,講得直白啲就係威脅。早喺1996與1997年,美國與香港簽署《移交逃犯協定》與《移交被判刑人協定》,協議中規定,只要任何一個簽署方通知要停止協定,協定將分別喺另一方收到通知後嘅6個月與3個月生效。呢次,美國喺一個月嘅時間內終止相關協定,完全違背咗「契約精神」。
香港由於其特殊嘅地理位置和政治背景,天然擁有良好嘅營商環境,呢個亦正係美國花費心思和精力喺香港安插「馬前卒」開展「禍港亂港」運動,試圖奪取政權嘅最終目的。然而《港區國安法》嘅問世,將美國嘅「走狗」逼得無法開展「工作」,眼睇著「美夢」將碎,美國只能「威脅」!


只可惜美國喺「威脅」嘅同時,相信亦係「心痛」,聰明人都明白,任何協定互惠嘅係雙方,美國呢招可謂係「傷港八百自損一千」,畢竟相對於今年遭受重創嘅美國經濟和持續攀升嘅失業率,我哋背靠嘅祖國早就從疫情嘅為難中脫身,社會經濟運轉良好。另外,我哋背後有着14億中華兒女嘅支撐和強有力嘅「中國經濟」支撐,我哋怕乜嘢?!



林鄭表示睬你都傻,呢種制裁搔搔痕啫。


香港係中國嘅香港,你慢慢制裁中國官員好咗。反正我哋唔care


笑死 盡管制裁 懶得理你


[隱藏]
很想問問川普,點解要干預中國內政,也唔睇睇自己國內亂成啥樣咗


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 江湖活潑的水樽 於 2020-8-21 05:51 PM 發表
香港係中國嘅香港,唔係美國嘅,中國立法干涉夏威夷你又點睇
美國嘅處事原則係:我可以管你,但你唔得管我。霸權主義、雙重標准!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 江湖緊慎的鞋抽 於 2020-8-21 05:57 PM 發表
中國同意畀香港最大嘅權利,「港人治港、高度自治」,係希望香港能走上一條健康發展、更加繁榮嘅探索之路。結果被部分港人玩成咗「美英操弄,鉗制母國」嘅邪惡玩意。 ...
香港正係因為「一國兩制」才具有更好嘅營商環境,但呢唔得成為美國試圖操控香港嘅因素。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #林鄭月娥
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]