• 瀏覽: 1,215
  • 回覆: 6
泛民話好很好想三方會談。希望能打破當前困局。
今曰大家都看得到泛民建制之會談成果。誠意就是建制、政府擱置草案。承認逃緊申是主席。這就是誠意協商嗎?
各位香港市民、公道自在人心。若大家覺得將條例直上大會表決,是現在唯ㄧ可行方案。就俾個Like。Thankyou。
或者有其他更好方案,不妨吹吹水。多謝。
智慧在民間。



植生,港股同人民幣係100%正相關,人民幣下跌港股一定無運行。只有2168佳兆業可以逆流以上,因為太低估。

物業股有公用股避險性質,又比公用股更有成長性,例如本人計算2168今年增長100%以上



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 天生強勁的臂彎 於 2019-5-17 05:05 PM 發表
呢班民主狗,得把死人聲,胡屎偉,臭西靜,智障昌
呢班垃圾、唯恐天下不亂。毛婆都講所謂三方會談只是對方底線。
好簡單、正正常常開會討論,就係三方會談。



引用:
原帖由 菲律賓凸警 於 2019-5-17 05:05 PM 發表
9680111
領展, 港鐡, 匯豐, 花旗銀行, 渣打, 友邦, 宏利, 禮頓 肯走你都揞住半邊咀笑了



引用:
原帖由 菲律賓凸警 於 2019-5-17 05:05 PM 發表
儍仔講嘢..越講越唔明-!.'??!!
不說香港,回看大陸,有幾多大孖沙都希望能進入大陸市埸分ㄧ杯更。大陸市埸大,每人每個月賺他ㄧ蚊、ㄧ年都成百幾億。環顧世界各地,有那ㄧ個國家有這樣的實力?就講電影業、少則幾億,多則幾十億。
講得白ㄧ點,有錢佬只講利害關係,不講政詒。只有窮西先講政治,混水摸🐟。揾著數。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]