• 瀏覽: 703

女友當助理,議辦變愛巢!泛暴「區已完」劉家衡、葉錦龍涉公器私用被斷正


自從區議會選舉一般政治素人泛暴派議員上位後,搞到區議會亂七八糟,區議會變曬味,議員辦事處本是服務市民之地,獲公帑資助,但有反對派區議員卻涉嫌將其用作私人玩樂場所、公器私用。


大批市民早前因反對派深水埗區議員李文浩和劉家衡,在辦事處門外張貼「藍絲與狗不得入內的歧視標語,前往投訴抗議。不過二人拒絕接受意見,又指罵市民,其中一次潘書韻更涉嫌向市民潑漂白水傷人,日前被捕。事後劉家衡承認潘書韻為其助理兼女友。據悉,深水埗區議員劉家衡亦不時與女友潘書韻在辦事處喪玩到深宵。有政界中人質疑,若區議員用公帑聘請親密伴侶,涉嫌違反區議會酬津指引、以權謀私。你唔好同我講咁叫任人唯賢啊?今次就賢妻,下次系咪邊賢兄、賢弟?咁即系任人唯親啦!


類似的情況唔只一單,中西區區議員葉錦龍與女友經常在辦事處出雙入對,有時晚上更在辦事處閣樓煮食及攬頭攬頸,到淩晨三時都不見離開。葉曾於晚上穿拖鞋外出棄置垃圾,其辦事處放有居家用多層鞋架及疑似養貓,法律界人士表示,在商用物業內如居家般煮食,隨時帶來安全隱患,危害附近民居安全,在商用物業住宿涉嫌違法。


日前,愛港聯盟一行三十人,到立法會示威區示威,指公民黨侮辱全港市民,要求黨魁楊岳橋立即處理,但系楊岳橋唔敢出現收信,至今更未有回應,變左縮頭烏龜,同佢之前的囂張氣焰形成鮮明對比,睇嚟反對派縱容犯罪就係威係勢,做錯嘢要追究責任就扮無知,簡直無恥!


青年人願意做社區服務工作,本應可以帶給本區更多新想法,但係呢班泛暴派借職位搞事,在投票時對街坊的承諾完全當無回事,甚至仲以顏色區分居民,再咁落去遲早區議員變「區已完」。通過區議會市民睇清反對派嘴臉,唔係真心為市民服務,只係政治行先,然後香港就真係行先死先,佢哋完全唔理香港生死,唔理市民生死!立會選舉市民識做啦!唔好畀呢班反對派政棍搞死香港,一票不投反對派!





[按此隱藏 Google 建議的相符內容]