• 瀏覽: 1,302
  • 回覆: 8
立法會議員何君堯發起星期六清潔全港十八區牆壁。警方稱,主辦單位通知警方取消有關活動。但何君堯表示只是取消申請,活動明日會如期舉行。何君堯凌晨在社交網站直播時表示,撤銷向警方申請「不反對通知書」,是因為活動不需這種程序,強調活動明日會如期舉行。何君堯早前在社交網站發起「總動員香港清潔日」,招募義工,稱在星期六,要撕掉影響市容的垃圾和洗淨牆壁,亦要匡正學校內外環境。

...香港唯一最夠膽色!被人屈、破壞、掘祖墳等都唔怕D惡棍勢力者 : 『何』許人也!



何議員、未來特首


唔係取消咩?


確實好唔容易,我都怕佢有人身危險,因為曱甴喺癲嘅,烈士碑都夠膽塗,


見到人抹佢地標語,可能會出來毆打佢同一般市民。



[隱藏]
預備參加嘅市民,建議到時帶備繩索或索帶,用嚟綁住反抗嘅垃圾。


引用:
原帖由 ROVER123 於 2019-9-20 10:47 AM 發表
立法會議員何君堯發起星期六清潔全港十八區牆壁。警方稱,主辦單位通知警方取消有關活動。但何君堯表示只是取消申請,活動明日會如期舉行。何君堯凌晨在社交網站直播時表示,撤銷向警方申請「不反對通知書」,是因為活動不需這種程序,強調活動明日會如期舉行。何君堯早前在社交網站發起「總動員香港清潔日」,招募義工,稱在星期六,要撕掉影響市容的垃圾和洗淨牆壁,亦要匡正學校內外環 ...
行動時,要預備除曱甴頭套,拍片,這可以保安全。



支持何君堯議員當下屆特首~


最緊要快狠準


支持!小心曱甴


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]