• 瀏覽: 499
https://neard.com/feeds/103793

鏈結為西方宗教所辦嘅中學(學生)發關注政治聲明嘅訊息。


正文:

政治同宗教都有共同目標:統整。

科學亦然。雖然叄者有若俗話「風馬牛」不過其實都有啲關係……(科學有互變、單向變、不可逆變……唔同㗎。)

政治(正確)無分中外只有政策;
宗教(正確)無分出處只有向善;
科學(正確)以「不可證偽」為大同。

恰巧這裏都有若「叄權分立」般嘅議論、都是「行政主導」(世界以「國家政府」為首)……然而「權鬥般嘅『現象(而已)』」於這頂層不容輕率:唔係喺衣櫃邊件最靚咁「唔怕求其」。

兩所中學都有西方傳統宗教背景(天主教比美國要源遠流長得多了!別亂上崗上線錯抬舉。)而這就成為討論政治嘅絆腳石了。中國行道教比較地沿正確吧?佛教學校都不及其正。偏偏道教學校沒有……這對於熱衷生命、學習而發聲明嘅而言無疑是壹個梗。同時,政治同宗教其實是在同曲異工……是排除不了「衝突嘅可能」。

學生們有獨立思考嘅權利不過校方沒有、轍頭轍尾要是壹所西方宗教信仰嘅學校。(或有人已蠢蠢欲動想錯重點了……宗教自由常在而且正正是政府規定。同樣:能讓某國不是某國嗎?沒可能。)聲明嘅學生們就似處於宗教版「壹國兩制」:學校是天主教的,你們可以不是天主教徒。那,學生們就要衝擊學校嘅宗教信仰?為何呢?衝擊得了嗎?

科學模型化微縮了給好學、好辯、好奇的學生有更切合嘅參考資料。壹國兩制嘅基礎先於(已取消嘅)引渡條例係討論時必須知道嘅正確訊息:這涉及「存在實證」嘅先決邏輯。

這仍然是值得討論的:會有這般壹天稱呼為「聖。迦牟利」或「釋保祿」嗎?這裏沒有冒犯嘅意圖而是「深如實地」嘅文明根基、討論嘅本質(質疑):其源其終。議題有正反交互嘅空間、條件?有必不易其嘅基石?訊息嘅可靠程度呢?討論時能夠羅列「正、反『論、據、例』」才是學習討論技巧嘅目標。


科學沒有就「獅虎」高談闊論了……基因編輯同樣:是不以為然、默默耕耘或難以接軌人文世界?



「不懂」的學生最稱職!討論、學習是必須的。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]