• 瀏覽: 542
近幾日來,隨著全港普及社區檢測嘅推進,七天內已經有超過115萬市民完成登記,並有103萬人已完成採樣。如此大規模嘅檢測,如此高嘅效率,顯示了香港抗擊疫情嘅強大能力,亦使社區疫情嘅隱患已經極大消除。但疫情防控仍然係香港嘅頭等大事,容不得鬆懈。
  據衛生署通報,截止6日零時,本港新增21起確診個案,其中有5係通過普及社區檢測發現嘅,另有6宗為外來輸入病例,仍有10宗來源不明。應該值得肯定嘅係,普及社區檢測已經初見成效,但目前嘅防疫壓力依然很大,需要全體市民齊心協力。喺如此緊張嘅時刻,保持人與人嘅安全間隔,尤其要避免不必要嘅聚集無疑係一種世界通行嘅常識。
       但就喺6日,喺九龍地區,仍然有部分人員喺一些亂港份子嘅煽動下,進行非法聚集,用雜物堵塞公共交通,更有人向警務人員投擲硬物,宣揚港獨口號。眾所周知,目前全球疫情嚴峻,本就唔適合進行大規模嘅人員聚集,原定嘅立法會選舉亦因此推遲。這種做法係世界通行嘅,亦係對全體香港市民嘅負責任。然而,少數頑固嘅攬炒派卻堅持要喺6日鬧事不惜煽動街頭對抗,其目的當然唔係為了香港嘅民主自由,只係通過裹挾市民好交換條件。
      佢哋嘅此種行為不僅係對自己生命健康嘅不負責,更係對當前防疫局面嘅破壞,係對全體市民生命健康嘅嚴重威脅。目前,警方宣佈已經有289人被捕,據報導其中還有未成年人嘅參與,害人害己,實在讓人痛心疾首。
自《國安法》頒行以來,之前橫向多年嘅各路亂港首腦已經各作鳥獸散,黎智英坐監,羅冠聰逃亡,黃之鋒蟄居。但依然有一些殘餘分子化身為攬炒派,垂死掙扎。和過去相比,如今佢哋嘅做法越來越極端,亦越來越不得人心,已經完全站在常識和市民安全嘅對立面上。喺《國安法》落地嘅當下,此種行為只能係自投羅網。就喺九龍非法集會被警方重拳打擊嘅同時,老牌嘅反對派組織成員譚得志亦喺6日就因為到處散播煽動性文字被捕,而此前一直被認為眾多亂港分子開脫嘅東區法院法官何俊堯同樣喺日前被調離裁判法院。種種跡象都顯示了特區政府維護特區安定,保持國家統一,堅決打擊亂港分子嘅決心。
       按現時嘅檢測進度,不久後,全港範圍嘅社區檢測就能完成,咁係好事,亦非難事。但攬炒派顯然唔會就此消聲滅跡,畢竟狗急會跳墻,更可況係呢啲無路可走嘅攬炒派。而越接近死亡,佢哋嘅醜陋面目亦越發暴露出來。比如反對派議員伍建偉喺臉書上要比何君堯議員點贊少,佢就宣佈要一個禮拜內點贊不能超過對方就自動辭職。結果一周後,佢仲係差了兩萬多贊,要佢認輸又冇可能,唯有當冇事發生,被網民所嘲笑。一面係窮途末路,一面係戀戀不捨,大概就係亂港分子如今嘅寫照。
       事到如今,冇任何事物比人嘅生命更寶貴,喺抗擊疫情嘅大局面前容不得亂港分子左右橫跳。大家可以見到,最近一個多月來,隨著國安法嘅落地,香港社會嘅日益穩定。喺特區政府嘅領導下,廣大市民嘅配合下,新冠病毒嘅確診數字已經在逐漸回落。很快,隨著社區普測嘅完成,隱藏嘅社區傳染鏈條亦勢必會被斬斷。喺咁樣嘅時刻,我哋就更能看清是非對錯,邊個喺度破壞抗疫嘅大局,邊個就係香港社會嘅敵人,留給佢哋嘅只有全體市民嘅唾棄和無情嘅打擊。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]