• 瀏覽: 589,450
  • 回覆: 7,276
  • 追帖: 158
  • 分享: 31
+486
撰文之時,佢老尾已強行進入中國駐休斯頓總領事館,在此之前短時間,中國已撤走館內人員,而文件嘛,呢幾日都應該用哂嚟做BBQ起爐透火了。現時嘅製紙技術好高,大部份紙質都好好,不少仲有環保認證,應該燒咗都唔會好多灰燼剩低,而且慳咗老尾好多垃圾膠袋,又能為佢老尾製造更多二氧化碳,一舉幾得也!除咗休斯頓,我相信剩低嘅中國駐老尾嘅大使館及總領事館,都應該開始燒嘢了,始終,農曆7月14就快到,燒嘢比遊魂野鬼,唔慳得功夫架!😌😌😌

除此以外,今朝係的士被迫聽咗10分鐘愚港電台新聞,說佢老尾老土安全部,新增加專門針對及打擊中國的小部門,開始全方位去打擊中國,代表中尾關係已告一段落,如果仲有中國人(無論係國內外及愚港),仍然認為如果中國「跪低」會回復番中尾嘅「good old days」,那麼這些人不是弱智嘅話,就係漢奸!兩國到咗現在嘅階段,其實已經無中間立場可站,這個簡單二分法,相信在未來起碼5-10年間,幫大家版友分清你身邊嘅人,即係只有三類人:同路同行嘅中國人、智力有問題嘅智障人士,及漢奸!😏😏😏

同樣做緊馬拉松BBQ嘅,仲有佢老尾駐成都總領事館。中國日前無講明佢老尾成都領館幾時執笠,但我相信會於兩星期至一個月內發生。現在中央7x24咁直播老尾成都館現況,仲封埋路搬走埋共享單車,真係替館內老尾人擔,頂唔頂到咁大壓力呢?又或者會唔會燒緊雞翼時,好似早前老尾某些警局咁,成間館突然失火燒通頂呢?大叔覺得諗吓個畫面都開心!

由貿易戰嘅開始,已代表中尾冷戰嘅開始。在上一世紀末,隨著蘇聯嘅解體,中蘇冷戰告一段落,曾有西方政治學者提出,資本主義打贏共產主義,世界嘅局面將會由兩極化走向多極化。21世紀走咗20年,事實證明多極化沒有出現,新冷戰下仍然係兩極對決,歐盟嘛....半吊子的地區聯盟,互相逐利而明爭暗鬥,陰國退出更為歐盟打出一個缺口,歐盟早已沒沒帶霸主之相,現在嘛,能否多捱20年也成問題........。

回說新冷戰兩極對決,佢老尾連敵人係咩都唔知!點解咁講?睇吓肥逢呢幾日嘅說話,說中國共產黨前中國共產黨後的,而部份外國謀體,更再老調重彈,說成這仍然是資本主義與共產主義之爭。這是真的嗎?是否過於一廂情願的懶惰分析?佢老尾現在仍是資本主義嗎?如果係,與中國反面合符資本最大化/利益最大化的原則嗎?又或根本是政客欺騙人民選票的手段罷了?同樣,經過70多年的血淚認證,現今的中國,也還是純正的共產主義嗎?當年蘇共的老路,今日中國仍會重覆嗎?又或從根本而言,現時新冷戰就是一埸有信仰(中國)與無信仰的國家(歐美)之爭罷了?

上一次的冷戰,並沒有美蘇大打出手的大場面。當然,上世紀至今世紀初,代理人戰爭還是連綿不斷。越戰、韓戰、以色列與中東的對抗、兩伊戰爭、蘇東波、阿拉伯之春、伊拉克之戰、顏色革命、敍利亞內戰、阿爾蓋達、伊斯蘭國等,每事都有佢老尾手影,但美蘇暗鬥是有,但直接的軍事衝突,還是始終沒有發生!但如今,還會是一樣嗎?南海會是中尾的第一個地區戰場嗎?相信機會不小啊!對於一個已經沒有信仰沒有底線的對手,其行為可以用癲佬視之,尤其係有武器在手嘅癲佬!一有戰事,呆灣及愚港必定係重要角色,跑不掉的,要來始終要來!


最後,今次冷戰伴隨著新冠疫戰,這也是一個足以影響大局的因素。想一想,在發生熱戰時,突然有軍艦或軍事基地來一個大爆發,那是如何一個壯觀嘅場面?又或是佢老尾在準備用熱戰手段時,再來一個本土第三波第四波爆發,佢老尾會如何收科呢?真係又想想,又繼續興奮啊!




支持


支持


又再次恰巧路過, 繼續支持.


[隱藏]
滑鏟


支持💪


支持


報到先再睇🤣


 進來看看和


[隱藏]
支持


no 2


支持大叔🤣


支持大叔





[隱藏]
報到


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]