• 瀏覽: 602
  • 回覆: 2
  • 分享: 1
黑暴在 2019 下半年。全年破壞香港街道,破壞交通系統。破壞港鐵,輕鐵。阻礙香港人上班。阻攔路上的車。打爛無數的士,私家車,搵食貨 van, 巴士。放火燒人,擲磚頭殺人,燒店舖,燒銀行,打機場遊客,打路人,噴油漆,打遊客。道德淪亡,教細路吸毒,派毒品,教佢哋在公眾地方做愛,行爲不檢。打警察,甚至意途謀殺警察。打不支持佢哋的街站。侮辱國旗國徽。結合外國去訓練年青人打鬧。結合外國要把香港搞亂。要所有香港人民不聊生。要破壞香港人生活。破壞香港人生計。進而影響中國內部

做這麽多壞事。就是要逼國家定立法規去監管危害香港安全及國家安全的行爲。所以話是黑暴申請回來一點也不為過。

[ 本帖最後由 danelee 於 2020-5-28 11:34 PM 編輯 ]



黑暴做咁多野,無非都係為左結合美國一齊逼中央就範,為徹底分裂中國打下基礎,點知中央出左個比廿三條更強硬嘅港版國安法,令香港獨立不成反而加速向大陸靠攏,實在係莫大嘅諷刺 !


打倒黑暴


主題標籤 #港鐵
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]