• 瀏覽: 704
  • 回覆: 11
香港人既真正身份系咩?


http://i139.photobucket.com/albums/q303/_galaxy__photo/star2.jpg
反共?






大部份都系難民、移民、偷渡客既二、三代。  都無國族意識認同, 講乜國民教育。  最好美加英澳俾本護照大家, 吾使拎住本特區護照好委屈。人地吾俾護照你, 建議特區政府俾大家申請CI 啦。CI即無國籍身份證明書, 甘仲使乜搞咩國民教育呀。


去過64集會


[隱藏]
從社會結構上是過去從大陸遷移的移民及其後代。
從法律上是取得香港永久性民居身份證的人。

入華夏則華夏,入夷入夷,我不排斥有外藉人取得中國或香港身份證「當然還得是先考慮保障本地華人利益為大前提」,但既得入華夏者必先向要有華夏心,香港人大部份是中國人也得要有愛國心,身在曹營心在漢的只能算是黃皮白心的變種人,沒有中華魂的。



所謂香港


只是代表紅香爐島上一條小鄉村 -- 香港村 (今黃竹坑舊圍)


所以,今黃竹坑舊圍村民


才是香港人




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 有錢佬Q晒 於 2012-9-6 04:34 PM 發表


福佳鳥...我沒去過添
你沒去過?!你唔止係一隻福佳鳥,仲會被指為五毛,共狗,無良蔘,無齒之徒



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我以為acc被盜,哈哈






[按此隱藏 Google 建議的相符內容]