• 瀏覽: 34,710
  • 回覆: 225
  • 分享: 7
+7
通知校長

https://www.youtube.com/watch?v=btAkFQN2Ick

吸煙危害健康,千祈咪亂試!最近有數名中學生在商場外公然吸煙,惹起網民嘩然,不少人直斥離譜。

片段於星期二(12日)被上載到社交群組「元朗鄉約」。從片中所見,當日有數名身穿校服的中學生在元朗廣場外圍圈站着,不過仔細一看,其中3人手持香煙,更不時吞雲吐霧,惹來途人側目。

有網民從其校服估計幾名學生來自元朗區內一間第三組別(Band 3)中學。不少網民直斥︰「離譜」、「學校要跟進」、「仲企正廣場門口咁揚」。惟有網民則指見怪不怪︰「食煙好小事啫,讀書嗰陣大把啦」。

《港呢啲》已向有關學校了解事件,正候回覆。

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180614/bkn-20180614164659681-0614_00822_001.html進入香討影片區



食煙好平常…不要小題大做


以前讀小學果陣,同見到國際學校學生食煙都是偷偷食,唔想俾人見到。
好小人會咁蠢,在大街大巷明目張膽咁食法囉!



 無救


[隱藏]
犯咗法民主自由呀!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
未滿18歲仲要著校服食煙, 真係蠢到不得了


室內抽煙控煙辦可以做野了. 


夠十八歲未?
如果夠十八歲,吸煙關人叉事?!
校方如果搞事,佢地應該提司法覆核!



[隱藏]
傳:學生也該有吸煙自由吧!


事後煙


引用:
原帖由 kwkincheng 於 2018-6-15 11:46 AM 發表
未滿18歲仲要著校服食煙, 真係蠢到不得了
犯氓至愛



廢青滿街


咁幾個就食煙. 會唔會身體早啲出問題架?


[隱藏]
無係街度打飛機咪算好


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]