2016年農曆大年初二凌晨的旺角騷亂事件,本土民主前線前發言人梁天琦與另一被告盧建民,昨日被分別被判囚6年及7年;同案被告黃家駒(27歲)早前已認罪,被判囚3年半,其中盧建民的刑期是旺角騷亂案中暫時最重的判刑。盧建民不如梁天琦般為公眾熟悉,直至被判入獄7年,才開始有人找出他的背景。盧建民熱愛行山和攝影,經營「影攝食」和「山野拾遺」兩個facebook專頁,不時分享在香港各處的攝影作品,及行山時拾到的垃圾,鼓勵市民「自己垃圾自己帶走」。



盧建民出生基層,他接受傳媒訪問中表示,他5、6歲從內地來港,讀到中五後出來打工,曾在餐廳做侍應,旺角騷亂後無業。盧一直熱衷參與各種抗爭和運動,包括雨傘運動、反發展郊野公園和反對中港融合等,熟悉其的社運人士稱他為「光明仔」。盧曾接受《壹週刊》訪問,表示「其實我不後悔走出來抗爭,入獄是值得的。雖然我未必有下一代,但我都是為了其他人下一代著想,可以生存在一個言論自由,自由批評政府,又或是處於民生問題不太嚴重的時代。」



下面就係佢同毒果做的訪問
【狙擊大陸乞丐】暴動案被告入獄前行動曝光 憎恨大陸人坦白講

一個5~6歲從內地落來香港的人但最憎大陸人, 唔知佢又算乜實人?
因為佢太早落來香港無得好似E+才來香港的大陸人咁富有, 憎人富貴厭人貧的最佳例子! 坐7年監真係太少了

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/熱爆話題/198330/旺角騷亂-暴動案盧建民判7年最重-熱愛山野常獨自行山執垃圾



被引用(21)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
唉,全部中途出家,大陸來港扮本土。





唔該求下佢,以後唔好咁偉大,再諗住幫我們的下一代


咁佢暴動果日,佢有無執返自己 D 垃圾?

例如掟碎咗嘅磚頭、攣咗嘅鐡支、爛咗嘅盾牌?

毒菓點解無追撃報導嘅?



最煩呢啲PK仔了,自己無下一代,系都要同人哋嘅下一代著想,分明就系琴日睇到嘅新聞入面條八婆一樣!!!
果條八婆系要都叫坐系度嘅人讓座俾啊婆坐,唔讓就拍片放上網公審,自己扮好心,但要人哋犧牲!!!
仲有最緊要一條,5。6歲先落嚟香港,好心唔好成日打住香港本土呢個名號啦,真系影衰曬!!唔系話你系香港生活長大就系香港本地人咖,唔通去加拿大讀左十幾年書,就叫自己加拿大人麼

[ 本帖最後由 Vanillaq_L 於 2018-6-13 06:00 PM 編輯 ]



佢除了執垃圾,重有什麼用?坐完精彩的人生精彩的監,出來可以大大聲話自己是精彩執垃圾的監等,令許多泛民民主同本土讚賞,你估個班所謂民主會幫佢咩?可能話佢係用完即棄的衛生巾🤣


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
又如何?葉繼歡喜歡舞文弄墨又點?犯法一樣要坐監,唔好搏同情。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
根本同大陸琦同一類人
心底裏討厭共產黨
結果比政棍利用
判7年好好反省下柒頭



啱曬佢,替監獄擔任垃圾佬,人生再精彩


大劣人來香港周圍掟垃圾!