• 瀏覽: 25,556
  • 回覆: 328
  • 追帖: 2
  • 分享: 3
+17
2016年農曆大年初二凌晨的旺角騷亂事件,本土民主前線前發言人梁天琦與另一被告盧建民,昨日被分別被判囚6年及7年;同案被告黃家駒(27歲)早前已認罪,被判囚3年半,其中盧建民的刑期是旺角騷亂案中暫時最重的判刑。盧建民不如梁天琦般為公眾熟悉,直至被判入獄7年,才開始有人找出他的背景。盧建民熱愛行山和攝影,經營「影攝食」和「山野拾遺」兩個facebook專頁,不時分享在香港各處的攝影作品,及行山時拾到的垃圾,鼓勵市民「自己垃圾自己帶走」。



盧建民出生基層,他接受傳媒訪問中表示,他5、6歲從內地來港,讀到中五後出來打工,曾在餐廳做侍應,旺角騷亂後無業。盧一直熱衷參與各種抗爭和運動,包括雨傘運動、反發展郊野公園和反對中港融合等,熟悉其的社運人士稱他為「光明仔」。盧曾接受《壹週刊》訪問,表示「其實我不後悔走出來抗爭,入獄是值得的。雖然我未必有下一代,但我都是為了其他人下一代著想,可以生存在一個言論自由,自由批評政府,又或是處於民生問題不太嚴重的時代。」



下面就係佢同毒果做的訪問
【狙擊大陸乞丐】暴動案被告入獄前行動曝光 憎恨大陸人坦白講

一個5~6歲從內地落來香港的人但最憎大陸人, 唔知佢又算乜實人?
因為佢太早落來香港無得好似E+才來香港的大陸人咁富有, 憎人富貴厭人貧的最佳例子! 坐7年監真係太少了

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/熱爆話題/198330/旺角騷亂-暴動案盧建民判7年最重-熱愛山野常獨自行山執垃圾



執垃圾都當佢係社會聖人,毒果你係得既...


垃圾用執垃圾求情


因為佢覺得佢自己比大陸人高一等, 但香港人又睇唔起佢系大陸仔,只可以做d反大陸嘅野顯得自己系同果班睇唔起大陸人嘅人系同類。


[隱藏]
“盧一直熱衷參與各種抗爭和運動”,終於可以最高判刑出位了。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
又係扮本土?


一個正常內地細路仔到了香港俾毒果毒媒毒老師日日毒害,變成五毒俱全黃絲廢青,最後入監倉數星星,佢父母真系陰公,如果佢一路係內地成長,依家過著一個正常人生活,讀書、工作、建立家庭。


執垃圾我見唔倒


淨係知佢係旺角掟垃圾



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 巴巴先生 於 2018-6-13 03:17 PM 發表
執垃圾都當佢係社會聖人,毒果你係得既...
咁你有冇見過垃圾識得執垃圾?



暴動同行山執垃圾有乜關係??


引用:
原帖由 kitwo 於 2018-6-13 03:20 PM 發表
因為佢覺得佢自己比大陸人高一等, 但香港人又睇唔起佢系大陸仔,只可以做d反大陸嘅野顯得自己系同果班睇唔起大陸人嘅人系同類。
X2,自己唔當自己係大陸人,香港人唔當佢係香港人,結果兩面不是人。



又一個大陸仔扮本土


[隱藏]
鬼咩..

學生衝入廣場及衝擊立法會,兩單有暴力,法官都輕判社會服務令...

令到班友以為打民主,有暴力都會輕判,膽子日漸大佐,就視法律如無物,才出現旺角暴動...所以旺角暴動之後,上訴庭就向各級法庭發出判刑指引,暴動罪行判刑要判即時入獄,不能判社會服務令..



主題標籤 #梁天琦
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]