董建華見樓市唔掂影響經濟, 一早自己已經取消左8萬5
咪咁天真以為係因為市民反對


如果係因市民反對, 佢只需少建樓字, 又何需在他任內停賣地, 停建屋屆
連起好既房屆都唔賣空置幾年咁荒謬



被引用(7)
當時樓價人人買得起,都無人肯買。大把樓等著大家買,又平又地點好。


刁民 真係刁民
顛倒是非



就係呢啲屍圍,所以你哋先會變低下階層低端人種


你這種是荒謬思維。

事實是樓市是不會影響經濟,過去影響經濟最大從來都是美金流入流出升跌等等,因為香港是金融城市,受這種影響才是比較大。(這個政策最大問題是,影響恐慌進而影響了經濟,而不是直接影響經濟,但是恐慌不會持續,只要撐得過,就可以安全)

反而樓價不停上漲才會影響到經濟,因為人民會不停節衣縮食買樓,所以就算資金上升都變成虛升,因為樓價不停上漲影響其他行業發展。

[ 本帖最後由 chan198999 於 2018-6-12 11:31 PM 編輯 ]



燒你數簿,唔係有你依 D 屎忽鬼,香港房屋問題,一早已解決。 Till .


當年董建華比班反對派罵罵罵, 所以只好停


我記得 係媒體市民反對好厲害, 如果無咁既壓力, 我信可能會建少D, 唔會停囉