• 瀏覽: 52,603
  • 回覆: 684
  • 追帖: 3
  • 分享: 13
+28
民主黨立法會議員許智峯承認,前日(24日)立法會「一地兩檢」條例草案委員會開會期間,在會議室外取去一名政府人員的電話,今天早上再向該政府人員致歉。
立法會行管會今日召開特別會議,會上播放約一分鐘的閉路電視片段。工聯會麥美娟批評許的行為不只涉及違法,還侮辱女性,做法不能接受。民建聯陳克勤指,看完片段後形容做法「離晒大譜」,將要求在內會討論事件時,再次閉門觀看片段。馬逢國則認為應將片段公開。
據了解,當時該政府人員把電話放在身後,許為獲得電話與對方幾乎面貼面,並作出近乎環抱的動作,亦有拉扯。觀看片段後,出席會議的兩名民主派議員亦沒有「幫口」,故行管會所出的決定具一定共識。
立法會主席梁君彥表示行管會就許智峯搶手機事件,發出嚴厲的強烈譴責,明天將召開閉門會議邀請所有議員翻看錄影片段。

面貼面? Shit!

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/182184/許智峯手機風波-行管會播片-消息-近乎面貼面-環抱-有拉扯

[ 本帖最後由 bchan77 於 2018-4-26 12:22 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
建制派一面之辭姐 


告L埋佢非X


[隱藏]
搶手機係假,非禮先係真


我想睇黃官點幫多啲


你老味仆街屎色奶媽,仲唔出黎屌兩句,又想放生啊?


引用:
原帖由 vvoy 於 2018-4-26 12:25 PM 發表
建制派一面之辭姐?
所以強烈要求公開片段,等市民來評下理!



可能要加多條非禮罪。
唔怪得知女EO會嚎哭。



[隱藏]
一面之詞,好彩有閉路電視,低智瘋死得眼閉🤭


我諗…全個民主黨入面,衣家最開心嗰個,一定係釘書健了


引用:
原帖由 全馬 於 2018-4-26 12:27 PM 發表



所以強烈要求公開片段,等市民來評下理!
Agree,公眾有知權!



引用:
原帖由 motivation 於 2018-4-26 12:27 PM 發表
我想睇黃官點幫多啲
搵返上次放短毛嘅婦人去判,俾埋條非禮片佢睇,等佢以女性角度去解釋呢種熊抱算唔算非禮。



我們都是低智峯


[隱藏]
DLLM 如果嗰個是你親人或女友你會話一面之辭姐


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]