• 瀏覽: 2,461
  • 回覆: 2
一個唔正常保安(停車場) http://n2.hk/d/images/discuss_style/emailtofriend3.gif
[隱藏](奇怪管理員)這個管理員其實一直怪怪的,加上最近我係架車到發現左呢條片,係片中,佢係好明顯避開停車場的CCTV,而我車CAM係影到佢,片尾佢係故意將垃圾放係停車場到,雖然佢丟垃圾有條柱遮住左,(後車CAM - 10秒睇到尾)但好明顯佢係將舊垃圾放係個度(電制位上面),所以我決定去管理處證實一下佢有冇丟垃圾,結果保安主任,以及經理都證實呢個人親口講左出黎係佢做,更加發覺呢個人有點唔正常,所以我正式投訴佢,本來我想了解一下點解佢要這樣做,跟住佢話完全唔驚我,甚至佢話佢細路係警察,仲好大聲同我講話冇做過嚇我既事,我想問投訴同關佢細路係咩事,同埋,佢完全無悔過同無承認過丟垃圾同埋嚇我既事,所以我先至忍唔住POST條片出黎比大家睇下,因為我覺得呢個人做錯事唔肯認。(先至聲明我同佢完全唔識)
https://www.youtube.com/watch?v=HUMkhCMh9iA&feature=youtu.be (前車CAM)
https://www.youtube.com/watch?v=dYUCS5KQj6I&feature=youtu.be (後車CAM)進入香討影片區



睇吾明


佢完全無悔過同無承認過丟垃圾同埋嚇我既事,因為我覺得呢個人做錯事唔肯認。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]