引用:
原帖由 big_joe_b 於 2018-4-14 09:18 AM 發表
大殺傷力武器2.0
好難想像個政府咁白痴明知會好麻煩都無啦啦用一次化武去攻擊人
敍利亞政府軍都差不多全勝的了,
現在會用化武?
係傻的才會信。



被引用(5)
試驗新型化武,專攻擊婦女孩童


但無一個國家敢企出來講呢個道理出來,你話其它D國家幾欺善怕惡,驚俾美國佬報復,伊拉克已經係實證,所以宜家呢個世界D人真係無良知!


師兄:

敍利亞政府軍都差不多全勝的了,
現在會用化武?
係傻的才會信。

全部認同!👍👍👏👏

美、英、法和「所謂民主國家」班仆街,玩完中國,現在想玩普京!

而且,近期香港的鐘x耀、公民x各成員,又好配合下,不斷公開發言,不斷上電視新聞,極「高調」,時間「極之配合」,目的也是想攪亂國家、攪香港獨立、攪國家分裂、攪亂香港政府、政策、政策。

時間是非常非常配合,好在香港人「好醒目」,不出聲,靜觀其變,聽其言,觀其行!

相信,他們目的都是為「錢」、「利益」、「石油」、「買軍火」、「搶地」、「搶資源」、和在「股市舞高弄低」搶走世界各地股民和市民在公積金投資的辛苦工作「血汗錢💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰」!

所以,甘仔「最醒」、「最勁」,若然美國郁甘仔,便射個「超級大的核彈」射去美國,大家「同歸於盡」,甘仔大佢,,Dump 佬便立即「龜縮」!

所以.......

世界是有強權,沒有公理!
世界是沒有對或錯,只有強與弱!

[ 本帖最後由 ukscam2017 於 2018-4-14 12:33 PM 編輯 ]



即係打拳咁!條友比我打到訓底,拳証去數到第9秒時,我無啦啦走去攞把刀拮佢!唔會儍到咁呀?


咁物係