• 瀏覽: 44,036
  • 回覆: 284
  • 追帖: 4
  • 分享: 19
+4
【11:30】元朗區議員鄺俊宇今早到達南生圍縱火現場視察,他表示今次火警好大可能係人為,背後目的他不會推測,但認為警方要盡快緝兇,政府亦要加強南生圍的保育,不要讓自然的環境任由人為破壞,應該將南生圍留給下一代好好珍惜。 

【11:00】渡頭負責人譚先生對事件似乎一言難盡,據他表示,昨晚11時許,工人將船隻泊回碼頭後收工,至今早6時許返回開工時,嚇見船隻起火立即報警及一度救火,而焚毀船隻可戴客6人,價值10多萬港元,連同今日的人工開支以及營業額,譚損失慘重。對於今次遭人縱火,與早前南生圍的婚紗橋被拆,以及之前兩宗縱火案是否有關,譚指不敢揣測,「話佢有又唔係,無又唔係,話佢影響生態,呢度搞吓你,嗰度搞吓你,都唔出奇喎...呢啲都係交畀警方處理」。記者又問他可有見過可疑人出沒,譚不欲多提,指「自己係退休人士,經營呢度,其他嘅嘢唔會理,就算知我都係睇唔到㗎啦,好難講㗎,呢度地方咁大,發生乜嘢事都無人知㗎」。 

【09:25】4男1女探員到現場蒐證,並向橫水渡碼頭的負責人錄取口供,由於現場裝有閉路電視,警方翻查片段追查。 

-------------------------- 

元朗南生圍又發生火警,早上6時22分,南生圍盡頭的橫水渡碼頭突然起火,冒出大量濃煙,船主發現立即報警。由於碼頭是用木板搭建,火勢迅速蔓延。消防員接報趕至,開喉灌救,約10分鐘後將火救熄,碼頭的斜台燒毀,綁在旁邊的一艘船隻亦告燒毀沉沒,消防調查後,相信起火原因有可疑,交警方調查。 

該碼頭於清晨6時至晚上11時開始運作,接載市民橫過山貝河,每程六港元。由於碼頭設有正、副碼頭兩處,而是次燒毀部分接近副碼頭,故仍有正碼頭可以給居民登船上落,故橫水渡的服務未受影響。 

有「香港人的後花園」及「雀鳥天堂」稱譽的元朗南生圍,於上月22日、13及12日先後發生火警,大片山草及蕉樹燒毀,其中兩宗火警有可疑。 

希望水落石出啦

新聞來源連結:

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180402/bkn-20180402072547826-0402_00822_001.html



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
攪攪震,將南生圍劃為保育公園,以後冇得發展


豬西滴真係想報答損民的話
唔該出手



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 返工會暈 於 2018-4-2 01:25 PM 發表
豬西滴真係想報答損民的話
唔該出手
笠晒水喎 ....



其實係咪想趕走遊客,便名正言順收地建豪宅。


引用:
原帖由 Assange 於 2018-4-2 01:21 PM 發表
南生圍
係有特色
值得保育

價值高過好多郊野公園
想知條數點計?



燒得好,燒左個碼頭。唔知元朗區議會,會不會起條橋?而家區議會好疊水,鄺議員真唔知定假唔知?燒碼頭起條橋先化算,次次唔使兩分鐘要比6蚊好貴。

[ 本帖最後由 kefjbl 於 2018-4-2 01:39 PM 編輯 ]



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
係咪自己放?


燒晒佢,用黎起樓


黑社會都大幹一番事業!
下次可能燒埋郊野公園,唔俾起樓就燒哂佢等你班友重有無環保籍口。
政、黑、商大展身手好時機!
燒咁多次都夠膽繼續燒,真係咁勇? 定係幕後人權傾朝野?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 武德鼎 於 2018-4-2 01:40 PM 發表
係咪自己放?
可能係都未定,條友耳後見腮,反骨相



主題標籤 #鄺俊宇
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]