• 瀏覽: 6,374
  • 回覆: 55
  • 分享: 1
3.11補選過後,泛民回復到鬼打鬼的常態。話說舉辦泛民初選的民主動力希望透過機制協調不同山頭,實則是打算成為選 ...



口一套民主 手一套民主
三十多年來,一班政客將「民主」兩字作為註冊商標,可惜他們口中一套民主,手中又另一套民主,將港人舞得團團轉,不斷製造社會運動為自己的鍍金。

2014年,籌備已久的違法佔中爆發,泛民打著民主旗號擾亂社會秩序,成功將「民主」與「暴亂」、「港獨」畫上等號。一群黃衛兵權充先鋒,聲言為港人的選舉權與被選舉權而戰。革命的浪漫迷惑了千千萬萬的港人,彷彿這些稚子真的是香港未來的希望,各路政棍紛紛打起黃傘沾光,希望借助暴亂為自己製造人氣拉票。

暴動過後的選舉,佔中發起人巧合地推出「雷動計劃」,利用不確實的數據,將各路小政黨的參選人紛紛勸退,操縱選舉結果。於是,2016年的民主選舉,正是民主地剝奪人家的參選權,小政黨成為大政黨作嫁衣棠,老牌政黨民協三路攻堅,結果被雷動到議席全失,亡黨在望。

pk

新聞來源連結:
https://hkgpao.com/articles/186657

[ 本帖最後由 DL88088 於 2018-3-18 04:33 PM 編輯 ]



Btw 老毛以前都滿口民主架,不過呢班垃圾同佢爭得遠。


常言道︰「政治即是演戲。要在政治界存活,必須要演戲,分別只在於演技高超,還是演得拙劣。」


口說為你爭取民主背後自己係咁數銀紙


[隱藏]
"民主派"搞「真篩選」笑死人 


自己講晒
就係最民主
其他人無論講乜野
都會被指唔民主 ...



民主建港聯盟

香港好多大人物話習總修憲係民主化



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
係香港見到既民主只係一班政客為利益欺騙市民既技兩,同一班以為民主係萬能既小學雞。見到而家香港發展真係唔敢抱咩幻想


[隱藏]
其實口說民主,實在係偽民主, 眾所周知㗎啦, 打著民主口號 打橫行都得, 簡直任意網為, 以為一句民主就可以做乜都得 淨係睇今次有乜都唔得, 咁你講啦民主係咩呀, 得個講 字 簡直不知所謂!哼


所以中共成日都話自己幾咁民主自由


唔係啩
而家先知?



民主=遊行=籌款
民主的價值



説好的爭取普選 = 初選加篩選 (一班喊口號式民主L人,排除異己嘅小圈子選舉)


[隱藏]
當年反對政改方案!
就是不想揀完揀剩才給選民投票!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]