• 瀏覽: 111,673
  • 回覆: 437
  • 追帖: 8
  • 分享: 68
+7
慘死富家女曾讀名校,前度慨嘆:「佢揀錯男朋友!」與男友上月共赴台灣旅遊度情人節,最後客死異鄉的廿歲少女潘曉穎「阿Wing



慘死富家女曾讀名校,前度慨嘆:「佢揀錯男朋友!」與男友上月共赴台灣旅遊度情人節,最後客死異鄉的廿歲少女潘曉穎「阿Wing」,生於小康之家為家中獨女,甚得父母寵愛供她讀女子名校,惟她有感壓力大又無興趣,遂轉讀VTC的美容課程。當年助她轉校、一起搞小生意的前男友,娓娓道出二人熱戀的點滴,縱使二人分手收場,但留下的仍是一段難忘的美好回憶,前度更形容「阿Wing」是「叻女」、對愛情全情投入的「好女仔」,嘆指今次「揀錯男友」,對她遇害感痛心難過,願她「一路好走,來生更好」。

據從事工程行業、現年24歲的前男友Andy表示,當年是透過交友群組,結識年紀細他四年的阿Wing,大家一拍即合,旋即發展成為情侶。他指阿Wing生於小康之家,家住藍田,父親經營汽車零件批發生意。因她是獨生女,故父母對她呵護備至,更不惜大灑金錢供她入讀港島區一所女子名校。但阿Wing並非只靠「父幹」,Andy指出:「其實佢自己都好叻,間學校全英語上堂,佢都應付到!」

拍拖時,阿Wing仍讀中四,但不時向Andy大吐苦水,指感讀書壓力很大,且對學習的科目全無興趣,久而久之衍生情緒問題,最後阿Wing決定退學,轉讀VTC(職業訓練局)的美容課程,「當年係我幫佢填表入學,佢話想讀啲自己有興趣嘅科目,所以揀咗呢科,希望可以再駁上去讀IVE(香港專業教育學院)。」

Andy又指出,阿Wing父母有給予她足夠零用錢,但她仍不時兼職,當挑戰自己吸取社會經驗,曾經到麥當勞、壽司店做侍應,又到網吧做店員,形容「賺得唔多錢,但佢好有滿足感。」期間二人亦嘗試「搞小生意」,在商場格仔舖寄賣隱形眼鏡及一些小飾物,雖然利潤微薄,但他們樂在其中。

惟好景不常,阿Wing轉讀至VTC後,彼此關係變得疏離。Andy憶述,當年因阿Wing經常陪伴新朋友而忽略了他,又不時怪責他欠上進心,令雙方經常嘈交感情轉差,最後阿Wing提出分手,結束這段只有半年的情侶關係,自此雙方未有聯絡,各自有新的伴侶。Andy又表示,據悉分手後阿Wing拍拖曾多次「換畫」,他亦忘記她現時的是第幾任男友。

回憶當年相戀的甜蜜時光,Andy形容阿Wing是「好女仔」,「初時大家感情好好,佢會全情投入,係一位好體貼嘅女朋友!」熱戀期間,阿Wing對他千依百順,是位「廿四孝女友」,但可能當時大家年紀尚小,會貪玩貪新鮮,致雙方未能走到最後。Andy嘆道:「雖然當年佢放棄咗我,但當年大家仲細,我無怪佢,聽到佢嘅死訊之後都幾唔開心同難過,其實佢值得識個更好嘅男仔,只可惜佢揀錯男朋友......」

阿Wing係家中獨女, 佢父母好慘.   希望垃圾政府能夠將殺人犯繩之以法.

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180314/bkn-20180314230056375-0314_00822_001.html



前度紋哂身 都唔慌好得去邊!


叻女會讀ive?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
咁多公仔嘅?


有紋身未必是壞人,
講民主未必是好人



希望死者可以早啲沈冤得雪啦


引用:
原帖由 bestsinger2 於 2018-3-14 11:31 PM 發表
有紋身未必是壞人,
講民主未必是好人
Very good!



[隱藏]
前度係咪食左隻豬?
搞到凶手以為去旅行破處,點知一入就暢通無阻,感受騙而起殺機



人都死左,講咁多做乜


孝順女


其實要送佢返台灣好簡單, 首先當然要係香港坐完盜竊罪先啦,之後出監後, 要佢拉住個行李箱係台灣領事館前做案件重演, 之後親佢一個唔留神一腳伸佢入台領事館, 甘台軍兵可以拉佢私入台灣領土, 押返台灣點審都得


樓上啲人留言使唔使咁賤


[隱藏]
全美文就叻,傻的嗎
而且佢的確係揀錯男友,但係係次次都錯姐



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]