• 瀏覽: 1,757
  • 回覆: 9
+2
立法會第一輪補選塵埃落定,四個議席,令二億公帑倒了入鹹水海。

如果大家仍記得,反對派在2010年搞了一次五區總辭,當時陳淑莊、梁家傑、黃毓民、梁國雄、陳偉業一起辭掉立法會議員席位,然後再參加補選。此項「玩嘢」行為,因不得市民認同,結果投票率只得17.1%。

雖然五個玩嘢政客再度選進立法會,但由他們一月總辭到五月重返議會,一來一回,已耗了庫房1億5千萬公帑。

已浪費的公帑 要花得其所
八年前一場遊戲已耗過億,八年後物價高漲,再玩一回補選花費肯定是倍數。今年選舉事務處已預留3億2千萬作補選用,昨天第一輪四個議席,按比例該用了二億吧?你我每日辛辛苦苦工作納的稅,就是用來給反對派玩這樣的政治遊戲。

新聞來源連結:
https://hkgpao.com/articles/185752



可以DQ班垃圾政棍,都係值


怕乜喎,阿娥大媽有理財哲學撐


引用:
原帖由 DL88088 於 2018-3-13 10:29 PM 發表
立法會第一輪補選塵埃落定,四個議席,令二億公帑倒了入鹹水海。

如果大家仍記得,反對派在2010年搞了一次五區總辭,當時陳淑莊、梁家傑、黃毓民、梁國雄、陳偉業一起辭掉立法會議員席位,然後再參加補選。此項「玩 ...
工聯會 亡國興依嫁想倒多2億。完。



[隱藏]
可以讓香港市民睇清楚犯民賤狗港奸的醜陋真面目, 花幾多億都值得啊...





最好花幾多億一次過消滅呢班犯民垃圾


HKG報呢啲咁嘅垃圾報紙都有人睇架?


一單工程拉布多付一百幾拾億,二億真係濕濕碎啦還有效果值得付


要求問被DQ垃圾追番補選費用


[隱藏]
其實佢地班助選團要出糧


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]