引用:
原帖由 pugbb 於 2018-3-12 01:48 PM 發表



從功能界別轉跑道出戰九龍西直選的姚松炎,最終敗選而回。分析票站數據,除了是對手民建聯鄭泳舜在公屋屋邨表現勝一籌外,姚松炎在部分泛民票站亦告失守,包括多個民協老巢,相信這與姚在勝出民主派初選 ...
真係奸有奸輸,若然當初尊重機制支持老馮做plan B, 今日可能已經勝出,真係天有眼!



被引用(7)
佢咁都有十萬票,你話九西唔系黃票倉系乜吖,基哥都偷笑或者都笑唔出,無做過野無落區同DQ都十萬票,佢扎根甘耐仲有民協個牌頭點呢?!!


老基選應該輸幾萬票


做教授就好好去教學啦。正教掍


民主派不尊重人民意願⋯

無言😢



邊有如果,九西阿小麗老母地,唔洗點做就議員了,諗住同蟲炎happy together,睇唔起老檢依d地區老鬼,踢走佢都係好正常的做法
同埋hea到咁都係輸個2000+票,好難怪佢班友唔hea選喎



其實,「猴頭炎」個人本身很自負,以為自己在2016年勝選時被光環加冕。
所以,當泛民班友計劃誰是 Plan B 時,「猴頭炎」跟本無想過自己係會被選管會DQ,更加認為為甚麼可以有人替代他?
故此,他唔尊重任何一個有可能成為 Plan B 的人選。
再加上「朱西敵」以為「猴頭炎」作為自決派贏硬,便暗中著人開始一些反馮檢基的舉動。一系列針對馮檢基的「攻擊」在不知不覺間湧出來。

到頭來,原來「猴頭炎」的DQ議題不受市民歡迎,而且他疏於落區…這是他應得的結果。



Agree x 2
姚松炎目中無人,一直不尊重老馮,
又冇地區工作,只有老騙市民+吹吹吹,
真係奸有奸輸...Good!