• 瀏覽: 96,710
  • 回覆: 381
  • 追帖: 11
  • 分享: 27
+6
將軍澳廣明苑女生命案,「天眼」揭出事前行蹤。21歲姓張中六女生昨晚被發現倒斃家中,警方透過大廈及附近商場「天眼」,追查她



自殘??

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180220/bkn-20180220191123824-0220_00822_001.html



無腦死豬西先睇爛果日報
提示: 違規內容已被屏蔽
自殘到全屋血


d血點黎


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我都受擾亂過!想法由何來係第壹因!除非新聞不實!學生都受損了!


佢想切斷條索帶,可惜太遲了。


poor cat should know.  
check her computer to see if she searched just dangerous game.  & her mom may have know her daughter's strange behavior.
新年流流,點解做些咁事?快切查!



要立例買索帶登記身份証!

照計女事主愛貓之人應該珍惜生命,唔會捨得隻貓而去!



[隱藏]
係囉,成屋血點解釋?唔好話俾大家知那是m血喎!


引用:
原帖由 Fungpy 於 2018-2-20 08:26 PM 發表
自殘到全屋血
可能唔止單料自殘, 只是警方沒向傳媒透露太多吧



引用:
原帖由 whitepig88 於 2018-2-20 08:27 PM 發表
d血點黎
估下:
索帶係單向性,一旦套上後,只能再收緊而不能反向鬆開,越掙扎越緊,但如果容許索帶有兩只手指空間的話,就不能取得有關快感,所以也有可能在近臨窒息時,企圖用剪刀剪開,但因索得過緊,而無法將剪刀插進去而情急下造成傷害,有時用嚟索住窗花啲貓網,想整開一條索帶都要花費成分鐘時間以上。



睇懸疑劇,如果凶手是涉及警隊高層的子女,警方通常會作一些不合理的理由包庇。

好似 
正義巨人
一哥出更

都有提這些情節。



引用:
原帖由 cwilson1 於 2018-2-20 08:40 PM 發表
係囉,成屋血點解釋?唔好話俾大家知那是m血喎!
如果真係玩索帶,有血同其他傷痕真係唔奇,有可能係用較剪企圖剪開索帶不成而造成的傷害,索帶索緊後,如果沒有空間,係唔易剪開的,何況索住那些係血肉之軀。



[隱藏]
只要驗屍官查下死者身體有冇從前自殘身體的舊痕跡,才可以判定死者是否自殘成癮,否則,樓主引用自殘致死的推論不成立!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]