• 瀏覽: 56,841
  • 回覆: 308
  • 追帖: 6
  • 分享: 38
+3
巨富派開工利是$20 員工:慳返個利是封吧

某位香港大企業之首,初五派開工利是得廿皮,惹嚟扮工友大吐苦水。

打工仔放完新年假,大部份未回魂,若然收到封銀碼令人醒神嘅開工利是,仲爽過食早晨全餐。不過有人收到嘅開工利是,就連早晨全餐都買唔起。

我哋收到報料,某位貴為香港大企業之首嘅巨富,年初五向員工派嘅開工利是,入面只得廿蚊。

今時今日百物騰貴,莫講話早餐買唔起,員工自己派畀屋企樓下個看更呀,都唔止呢個價啦!
難怪報料扮工友話,不如慳返個利是封吧啦!結果一班員工條氣唔順,朝早開工都冇乜心機。

大家開工利是又係幾多呢?你哋都嫌$20太少?
等小編講多兩個殘酷現實過你哋知。

1)翻查資料,呢位巨富接受傳媒訪問時,屢屢表示最重視員工,話員工係公司最大資產,又話遇到敬業同勤奮嘅員工呢,一定要留住佢。嘩,到底係有人講心唔講金,定係講一套做一套?

2)小編即時幫你哋比較返市面上開工利是,大部份都係$50-$100,某傳媒機構有$300,某建造業公司有$500,而最高嘅大機構係 「海馬公園」,有$1200!!!
即係話人哋逗一年,等於你逗60年呀!逗到你退休都唔夠人哋收一封,問你死未?
唔好死住。再諗吓「海馬公園」同巨富企業集團業績,你話邊個高啲?

其實開工利是都係老闆對員工心意,攞個意頭,唔似去飲做人情,冇話公價,又冇話老奉要畀,畀得少都好難怪老闆啲乜。不過如果封利是令到員工醒神,做嘢爽手啲,簽多幾張單,湊多幾個客,最後咪又係公司得益!講開有錢佬派開工利是,小編就聽過麥玲玲話,富商呀老闆呀畀嘅利是最好儲起幾年,沾有錢人嘅運氣聚財。如果你嫌咁樣太迷信,捐出去行善積德,幫吓有需要人士都唔錯。至於向我哋報料嘅扮工友,就夾埋其他幾個員工嗰$20,走去買下午茶仲要幾個人分一杯凍OT~

無論開工利是多與少,都係攞個意頭。利是唔多,就努力工作,喺花紅度搵返吧!


咪系,20蚊都系錢,意頭來者,人工俾夠你仲好


新聞來源連結:
https://hk.finance.yahoo.com/news/巨富派開工利是-20-員工-慳返個利是封吧-060719662.html

[ 本帖最後由 沙頭角原住民 於 2018-2-20 06:30 PM 編輯 ]



比封廿蚊算好啦比封解僱大信封 就扒街


cheap 就cheap 啦


個肥閪玲


[隱藏]
李嘉誠?


引用:
原帖由 bestwin61 於 2018-2-20 06:36 PM 發表
個肥閪玲
似專家的演員



用微信紅包派利是又快又環保.


當年我個舊老闆係年年指定$10開工利是, 人事部派發, 人人要簽收.


引用:
原帖由 win888999 於 2018-2-20 06:33 PM 發表
比封廿蚊算好啦比封解僱大信封 就扒街
衹不過係人工度扣起, 當利是咁派。
分分鐘見唔到仲唔洗派添。



[隱藏]
咪寫啲唔寫啲,巨富有幾多個員工先?派封利是講意頭定分身家?


引用:
原帖由 bestwin61 於 2018-2-20 06:37 PM 發表
李嘉誠?
好彩個細仔性格唔似他



引用:
原帖由 masasa 於 2018-2-20 06:44 PM 發表
用微信紅包派利是又快又環保.
李生個微信不加好友



引用:
原帖由 alan99 於 2018-2-20 06:47 PM 發表
當年我個舊老闆係年年指定$10開工利是, 人事部派發, 人人要簽收.
所以你講舊老板 law, 有本事肯定走



引用:
原帖由 挹江門 於 2018-2-20 06:50 PM 發表

衹不過係人工度扣起, 當利是咁派。
分分鐘見唔到仲唔洗派添。
一般放完假返工就派,無走雞的



[隱藏]
引用:
原帖由 沙頭角原住民 於 2018-2-20 07:04 PM 發表

一般放完假返工就派,無走雞的
通常有分開工利是 同 老闆自己派

但近呢幾年都唔見老闆落公司派利是



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]