• 瀏覽: 46,926
  • 回覆: 140
  • 追帖: 4
  • 分享: 33
+5
「仲精彩過雲海!」今日年初二(17日)早上接近7時,大批拍攝日出雲海的龍友,發現的士誤闖山頂盧吉道的窄路,當時的士被卡住進退不得,大批市民連忙幫忙睇位褪後解困,但最後司機卻依然直闖,撞向圍欄發出連串碰撞聲,更險撞倒人。目擊者慨嘆:「最後發晦氣唔聽勸告就出事了,聽聲都覺得痛!」

從事後流出的影片顯示,當時一輛空載紅色的士卡在山頂盧吉道一個近乎直角的狹窄彎位,進退兩難唔夠位過、亦難以褪後,當時現場有不少龍友正在拍攝雲海日出,立即上前不時提醒司機小心撞到車後拍攝的龍友,亦有人開電筒照明幫司機睇位。

擾攘3分鐘後,司機突然畀油直衝,卻意外撞到右面車頭,然後再衝前再撞一次。可惜災難並未完結,前面再有一個近乎直角的狹窄彎位等待他,直至天光也未能脫困。

讀者鄧小姐向東網表示,今早她與朋友想到山頂拍攝日出難得一見的琉璃雲海,當時爬上大石後便見的士被困,最終的士向前駛成功離開,但右前輪與泵把已撞爛。鄧續指,原片段由她本人拍攝,但最後不明白為何被偷片被上載到Facebook群組轉載。

過往偶有客貨車、私家車不慎駛入盧吉道被困的意外。由於部份路段闊不足2米,因此並非所有汽車足夠通過。

警方發言人表示,於今日(17日)上午約9時35分,接報指有車輛於山頂盧吉道造成阻塞,人員接報到場,發現1輛的士違反交通標誌進入上址禁區,遂協助的士調頭駛離禁區,並票控60歲姓劉的士男司機。                                                



點解的士佬永遠都係咁岸鳩? 乜都係的士佬

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180217/bkn-20180217130024269-0217_00822_001.html

[ 本帖最後由 siuroy123 於 2018-2-17 07:01 PM 編輯 ]



咁窄既馬路


的哥晨咁早上山頂做乜,車震開年!?

《恭喜發財!的哥》



8千轉, 兩米車


[隱藏]
的士狗


引用:
原帖由 siuroy123 於 2018-2-17 01:45 PM 發表
「仲精彩過雲海!」今日年初二(17日)早上接近7時,大批拍攝日出雲海的龍友,發現的士誤闖山頂盧吉道的窄路,當時的士被卡住進退不得,大批市民連忙幫忙睇位褪後解困,但最後司機卻依然直闖,撞向圍欄發出連串碰撞聲 ...
上到去,良介同拓海都落唔到泥啦



今日的士明日巴士


固執的車手, 受罪的汽車...


on9 無藥醫


[隱藏]
你哋識條鐵咩, 呢種叫『個人表演』 , 唔撞爛, 車房冇工開。
有無撞欄政府塊石及欄河, 要賠錢俾番納稅人。



後邊點收科?


佢唔好彩. 重乜會入去架?


🐷西到呢⋯⋯


住盧吉道有錢佬架車細過的士?人地司機日日咁行又唔見出事!

個條路唔係要禁區證咩?



[隱藏]
就係搏大霧囉


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]