大埔公路發生巴士翻側慘劇,造成19人死亡。特首林鄭月娥今日(12日)主動會見傳媒,宣布取消年初二煙花匯演,這場原本歷時約23分鐘的匯演,涉及約五噸極危險的火藥,璀璨煙花不再,這批火藥又如何處理?



呢批煙花不能燒便要銷毀, 可悲的是不是為了哀悼死難者只為了政治的虛偽, 林鄭令人失望!

初一才是頭七, 為何又要花車巡遊? 初三又繼續跑馬?
停放煙花係損人不利己的虛偽姿態! 結果白白浪費了大量金錢又令遊客損失! 係假慈悲的政治 show!

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/大埔公路翻九巴-初二取消煙花匯演-五噸火藥全部銷毀-113900858.html

[ 本帖最後由 烏鴉白色2017 於 2018-2-12 11:17 PM 編輯 ]



被引用(30)
點解只取消煙花,唔立即取消年宵花市,應該全港花市熄燈停辦


留返七一放得唔得呀?!


你條友政府放你又鬧 唔放都唔啱 你是否過年唔出街 唔食飯唔瞓覺呀


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
賣俾其他國家放


回答問題:
一。 五頓火藥,留為黃絲用。
二。 如果你親人死,全港市民洗唔洗放期柒日。
三。至L緊淫民話點淫就點淫。
無煙花燒,不如全港燒你數薄算了!



咁都抽水


政府官員毫無政治見識只係小家子思維係咁㗎喇 !
真係要表示傷痛可以係表演前默哀幾分鐘 !



送比北韓賀南韓O運閉幕


停放煙花好決定呀!


其實不須停放煙花,煙花可以放,放之前默哀一分鐘就可以,要給全香港人知道,人生無常,要珍惜愛護身邊的人!

[ 本帖最後由 stocky1010 於 2018-2-13 09:40 AM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽