• 瀏覽: 8,190
  • 回覆: 57
  • 分享: 1
+2
(17日)周三踩場 進入黃岩島12海里內海域





正當美國國防部發表特朗普政府首份國防戰略報告,將中國和俄羅斯列為國家安全的最大威脅之際,中國外交部周六(20日)公布,美國一艘導彈驅逐艦周三(17日)晚進入黃岩島12海里內海域,中國海軍黃山號導彈護衞艦立即對美艦進行識別查證,並予以警告驅離。對此,中國外交部和國防部均作出表態,其中外交部向美方表示強烈不滿。

中國外交部發言人陸慷在例行記者會上指出,美國霍珀號(USS Hopper)導彈驅逐艦未經中國政府允許,擅自進入中國黃岩島12海里內海域。他表示,美方軍艦有關行為損害中國的主權和安全利益,對中方在有關海域展開正常公務活動的船隻和人員安全造成嚴重威脅,違背國際關係基本準則。中方對此表示強烈不滿,將採取必要措施,堅定維護中國主權。

http://hk.on.cc/int/bkn/cnt/news/20180120/bknint-20180120152227603-0120_17011_001.html



 
 
挑戰中國底線





美國霍珀號(USS Hopper)導彈驅逐艦周三(17日)晚進入黃岩島12海里內海域,中國海軍黃山號導彈護衞艦立即對美艦進行識別查證,並予以警告驅離。對此,北京大學國際關係學院教授梁雲祥接受東網記者訪問時表示,配備神盾作戰系統的霍珀號進入黃岩島12海里水域,除有騷肌肉、顯示美軍在南海的強大存在外,更有挑戰中國底線的意味。而美國這次行動,更令中美關係出現緊張。

梁雲祥指出,按中國國內法,任何外國軍用船艦,進入中國12海里水域,事前先要通知,要獲得中方批准才可以進入,否則中方可以開火。而美國方面標準是,不論軍用或民用船艦,只要是無害通過,就算進入別國的12海里領海範圍,也可以不用事先通知。

http://hk.on.cc/int/bkn/cnt/news/20180120/bknint-20180120173446975-0120_17011_001.html



睇唔到中國底線係邊度!可能根本就冇?😂


有何良策應付?


[隱藏]
 
駛幾艘軍艦去夏威夷檀香山等


美國就係見到南海相對和平而過嚟力強力度搞事。


賣武器比美國週邊國家如墨西哥古巴


派多啲中國大媽去華盛頓搶購奶粉,等老尾仔女冇嘢食?


巧驚驚, 又要係南海填多幾個島壓壓驚


[隱藏]
 
   我大中華人民共和國底線咪見到老美嚟到就派軍艦好似趕狗咁趕佢走囉!
引用:
原帖由 WPGLY 於 2018-1-20 09:19 AM 發表
睇唔到中國底線係邊度!可能根本就冇?😂



   到時鷹醬嚟多幾次土共就會嚇到填咗黃岩島再放尐戰機、導彈同大砲嚟壓驚噃!
引用:
原帖由 菠蘿你個橙 於 2018-1-20 09:40 AM 發表
巧驚驚, 又要係南海填多幾個島壓壓驚



這次中國主動爆出來這個消息,就是說我被欺負啦,後面我要做更多的動作都是為了保護自己哦,各位觀眾相信都可以理解我以後做的更激烈的動作了。比如南海搞紅綠燈如何?順便多填幾個島壓壓驚。


久唔久就過來搞事


直接撞過去.


[隱藏]
 
又如何?口交部?可以點?


鍵盤翻頁
左右