• 瀏覽: 733
幾個師奶睇「潘鄭屋」僭建事件簿,三步到位。A師奶焦點抽擊:「佢唔聲唔聲,被記者問到口啞才吐槽:隔籬鄰居係我老公!呢一句,直接問鼎年度金句!(韓國電影「我老婆係大佬」拍續集的話,考慮「我老公係鄰居」!)
B師奶對睦鄰頗有心得,希望律政司以不足的政治敏感度嘗試高度回應一下好嗎,是否先做鄰居後才拉埋天窗啊?這樣的特種「同居」,由上而下,是否意味?,每個師奶都要居安思危,提防老公「一時唔小心」,做咗鄰居個老公。
C師奶出名眼尖,勢估唔到林鄭埋班陳帆,竟然是潘的證婚人,又係唔聲唔聲,去過僭建的獨立屋傾偈幾次但始終「睇唔出」間屋有N處僭建物。陳帆無老花吧,點睇西九高鐵?萬一出事,又賴係「一時睇得唔小心」嗎?
熱廚房沒有做好品格審查,林鄭這個小小的經理搶閘開局,食材一見光就出糗,第一道夾硬擺上枱拋鑊猛炒的一地兩檢,叫人點啃得落。更兇險的是,失控的高溫隨時引爆隔籬的石油氣。2.0 menu中,不知不覺滲出燶味。食評怎麼打分呢?喔,冇補充!

https://hk.lifestyle.appledaily. ... e/20180112/20271568

幾有趣的評論



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]