• 瀏覽: 2,087
  • 回覆: 8
  • 追帖: 1
巫婆車房變住宅?

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20180113/mobile/odn-20180113-0113_00176_030.html

毛孟靜在會上重申沒有僭建,又於會後聲稱購入單位時已經是密封單位而非車房,認為遭翻舊帳是轉移視線的伎倆。雖然毛強調沒有僭建,但把開放式車房改建為住宅就涉嫌違反土地用途,更拖足八年未還原。



這事
駱狀棍如何看?



老巫婆其身不正,何以正人?

同樣是公務員
難道反對派有特權
故此可以免罪?!



民主護體,百罪不侵


[隱藏]
有傳上手業主係佢老公,左手交右手,真定假?


泛黃陣營集體縮頭失聲
駱副會長當無件事




"巫婆堅稱購入單位時已經是密封單位而非車房",咁就可以過骨?


咁同鄭汝樺單一模一樣


巫婆臭史一籮籮

笑看天下:毛婆見身郁唔見米白

人稱「毛婆」的毛孟靜其實一啲都唔靜,譬如早前反對派成立「一地兩檢關注組」舉行記招時,毛婆就話動物不會發聲,擔心牠們的安危喎!佢聲稱如果有人在內地口岸區買賣、虐待或遺棄動物,根據內地法律是完全合法,因為香港作為文明社會,是絕不可以容忍云云。嗱!呢啲就叫廢噏,利用動物反一地兩檢,如此神級搞笑,也只有食飽飯等拉矢者才諗得出!
毛婆至叻就係聲大夾惡兼雙重標準,之前佢瘋狂攻擊何君堯,就「殺無赦」小題大做提出譴責動議;然則當小學雞游蕙禎及梁頌恆硬闖立法會會議廳死都要重新宣誓時,佢就挺身而出做人肉盾牌,處處維護游小學雞。對兩隻小學雞嘅辱華言詞又唔見佢譴責,自己涉僭建拒還原車房,就一味厚顏無恥顧左右而言他。人家鄭若驊連番道歉之後,立即安排工人善後,毛婆卻大玩語言偽術,又話買入時就係咁,咁鄭若驊亦然,何以律政司司長要拆而毛議員不拆?難道毛婆識魔法,叫條毛變免拆金牌?
毛婆臭史一籮籮,曾捲入黑金醜聞,漢奸黎親口承認,毛就矢口否認,事件又不了了之,然則代表其白過白紙耶?佢參與非法佔中期間購買帳篷、發電機等的八千元,竟然用公帑報銷,拿着政府的資源反政府,同文認為如非練就厚黑學之「厚且硬,黑而亮」的第二種境界,肯定做不出來。老朽在網上見佢聲色俱厲指斥一本二年級普通話教科書的內容,只不過因為有「我是中國人」一句,佢就話家長要因此轉校,又話喺美國甚至會暴動,痛陳此乃「洗腦教育」,認真九唔搭八。立法會之所以被譏諷為「垃圾會」,就係多得毛婆呢啲聲大大冇貨賣嘅「尊貴議員」唔少!和蠢人爭論,徒惹谷氣。一個修成正果的厚黑學議員,哪會察覺自己長期高薪厚酬在廢噏,身郁唔見米白!
評論員 施友朋



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]