• 瀏覽: 102,021
  • 回覆: 730
  • 追帖: 17
  • 分享: 62
+12
姓黃媽媽日前與自閉症兒子乘搭港鐵時,兒子疑不慎踢倒身旁老翁遭拍打,黃女士制止反被車廂內乘客「聲討」,促使她在月台上向港鐵職員聲淚俱下,但老翁最終被放走,引起熱議。網上流傳疑有當日同車的乘客「發聲」,指當時男童被黃媽媽抱著,雙腳不斷踢,而伯伯因害怕被踢中頭部而撥開男童雙腳,從而觸發事件。

該名網民指,當時黃媽媽抱著男童進入車廂,並不斷踢,自己亦有被男童踢中,當有人讓座予黃媽媽時,男童仍繼續踢,伯伯因害怕被踢中頭部而撥開男童雙腳。網民稱,黃媽媽向伯伯重覆指:「佢係小朋友,佢踢係你無心,但無(你)打佢無(係)有意,佢踢到你話我知,我同你講對唔住,但你唔可以打佢。」

網民引述伯伯指,「佢踢我呀,我無打佢,我撥開佢咋」,又指伯伯稱「我85歲啦,我打佢做咩?」網民指,黃媽媽隨即「歇斯底里地」重覆說話罵伯伯。

網民向黃媽媽指:「太太,你都要同小朋友講佢唔岩(啱),小朋友都要教既(嘅)。」網民稱,當時有乘客叫伯伯坐其他座位,更在起身時站不住,需由其他乘客扶著,然後有其他乘客向黃媽媽說「講對唔係唔係大晒」等的說話。

網民續指,黃媽媽隨後大聲拋下一句「佢係特殊小朋友,呢個係我個仔,如果你個仔比人打會點呀」,然後與其他乘客對罵。



樓主將原來的新聞改了另一篇相關的新聞, 呢新聞係一個自稱為當時同車的乘客講述當時的情形

新聞來源連結:
自閉童港鐵被拍打要求道歉事件 疑似乘客:伯伯驚踢到頭先撥走

[ 本帖最後由 烏鴉白色2017 於 2018-1-12 04:59 PM 編輯 ]



詳情不知  表面上睇來是小事化大


引用:
原帖由 紅塵飛飛 於 2018-1-12 08:51 AM 發表
詳情不知  表面上睇來是小事化大
佢個仔踢人比人拍打, 別人唔道歉佢就報警, 別人唔一定接受你這歉, 警察亦有道理
警察講得啱就係將你個小朋友帶返警署對小朋友根本無好處



建議這婦人都去精神病院check 吓!


[隱藏]
係,小事化大,呢個阿媽太大壓力,都要睇精神科


事件開始係點唔知
但成件事好簡單, 
婦人個小朋友踢到阿伯, 
阿伯還手打返個小朋友
就係咁

所以成件事唔岩嘅係阿伯對小朋友還手

而坊間焦點變成
1) 無人體諒特殊小朋友
2) 道了歉就應該了事, 唔應該打人
3) 阿伯打特殊小朋友

而小朋友阿媽焦點係唔公義, 佢係咪黃屍毒上腦?



1. 告老翁毆打他人
2. 告自閉兒童阿媽, 疏忽照顧兒童



鄭捷都係有精神病喎,


根據呢位阿太理論,在列車裡阻擋鄭用刀片人,再用粗暴行為還拖鎖住佢在地面上的乘客及車站職員係不公義,應向鄭捷say sorry 及捉去警局喎!

[ 本帖最後由 cwilson1 於 2018-1-12 10:44 AM 編輯 ]



提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
人生又時好無奈 自命帶有自閉兒已很蝕章 只能小心閃避!
在冷酷人群尋公義 更是想擲天上的月亮!



帶住自閉兒當然唔係大哂  但相信生活壓力不輕,  從這點我會加分俾呢位母親!


奇怪, 真正係現場, 車上面既人都幫呀伯唔知代表佐D咩, 反而靜睇報導就道德撚上身既POST真係睇到眼突, 你真係認為自己有正確理解曬成件事而作出正確既批評?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 tinnit 於 2018-1-12 10:52 AM 發表
人生又時好無奈 自命帶有自閉兒已很蝕章 只能小心閃避!
在冷酷人群尋公義 更是想擲天上的月亮!
多餘,咩野叫公義先?


先打人的踢人一腳,人地還拖推返開佢就最公道。雙方冇拖冇欠,你仲想點?

而家是有婦人想用網上公審玩阿伯,,玩港鉄員工,玩差佬,小事想玩到大大件,完全忘記自己冇管好自己個仔,由得佢去先撩人先踢人,唔該先自省先出來嘈啦。

而家公義好明顯,好清晰,係不滿嗰個阿媽的處理手法。



[隱藏]
提示: 違規內容已被屏蔽
主題標籤 #港鐵
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]