昨午(10日)金鐘港鐵站一個老翁,疑因不滿有自閉症的小朋友踢到他,而出手打小朋友,雖然母親代自閉童先後8次道歉,但事後老翁仍未有聽從港鐵職員勸籲,留下等警員前來調查,而即時跳車逃走。在接受東網訪問後,今日凌晨(11日)自閉童母親黃女士 (Milk)在Facebook撰文,再次詳細交代事件,並希望能為兒子尋回一個公道。

「各位我是今日地鐵事件的媽媽,希望大家能了解今日的事…」黃於Facebook群組「香港突發事故報料區」交代較早前網民拍攝她與港鐵職員理論影片的當時情況。

黃表示,最憤怒的並非單因老翁打仔事件,而是認為從旁的乘客顛倒是非:「我憤怒嘅唔咪因為阿伯…我已8次低聲下氣地說孩子是特殊小朋友對不起,你哋呢班所謂正義人士冇人出手幫過我兩母子,到第9次啊伯依然咁大聲回應我嘅時候,我提高聲浪話我仔仔唔小心踢到你有錯,但你專登打返佢亦有錯,就即是全人聲討話我蝦阿伯,仲生安白做事情及人身攻擊,繼而地鐵職員及警員的所謂公義令我整個人亦憤怒得粉碎了。」

黃希望借詳細交代事件,讓人明白自閉兒的行為並不是過錯,還他一個公道。黃女士昨晚接受東網訪問時坦言,帶着1個輕度自閉,1個中度智障同時患有自閉的兒子外出,受到旁人白眼可謂家常便飯:「免疫㗎喇!對唔住、唔好意思,成日掛喺口邊。」旁人隨口一句毒舌「傻仔唔好帶出街啦」、「收聲啦!帶佢落車啦!」,對於照顧特殊兒童的母親來說:「好似一把刀咁,好痛,作為父母,十月懷胎生佢出嚟,我都唔想咁,我都已經想盡辦法令佢唔好騷擾到人,點解連一個小小嘅空間都唔可以畀我?」                                                


佢老公去咗邊? 幫吓佢啦

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180111/bkn-20180111120051100-0111_00822_001.html?eventid=4028828d60c05b530160e002dd9b0c38&eventsection=hk_news

[ 本帖最後由 siuroy123 於 2018-1-11 12:53 PM 編輯 ]



被引用(11)
千其唔好理d 人渣 講野 , d人冇同情心之餘 更只會 用言語欺凌別人 , 現今社會人渣多!


又拉埋人地老公做咩?
不如你講下點幫?



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
唔知叫人點還你個自閉仔公道呢,
即係以後你個自閉仔通街踼人都可以啦,
正一儍婆一名



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鬧個職員鬧得好狠


坐的士最穩陣


香港人已不再是中國人,所以最好等佢哋自生自滅


其實好多香港嘅老婆婆老公公自以為自己係佬人家似老賣老,攞公援後去馬會賭馬都係呢班老婆婆老公公。


誰先貼上FB誰就贏!


家下好多小王子公主, 係交通工具內走坭走去, 坐係座位係度踢踢下, d冇情力, 俾佢踢到都好痛.
眼見好多家長都冇管促, 直情係縱佢, 一d家教都冇.
呢位老翁可能見家長都唔出聲, 好馨! 味......................................