• 瀏覽: 10,404
  • 回覆: 152
  • 追帖: 1
  • 分享: 1
+6
自稱「旺角佔領區女村長」的「鳩嗚團」成員畢慧芬於今年9月在旺角一快餐店內偷竊食客價值200元的手機,她早前認罪但其後申請推翻答辯,裁判官今於西九龍裁判法院判畢慧芬9個月監禁。被告被控的3件案件總共被判1年14日,全部分期執行。

畢慧芬今天沒有律師代表,自辯時說自己不會重犯,希望盡快可以出獄照顧生病的母親,希望法官減刑並與早前的判刑同期執行。

裁判官黃雅茵指本案與扒竊罪相似,故判刑12個月,而被告認罪但並非一開始認罪,只會作4分1扣減,判監禁9個月,與被告其他判刑分期執行。

控罪指,報稱無業的21歲被告畢慧芬,於今年9月4日在旺角西洋菜南街好望角大廈的麥當勞餐廳內,趁顧客一邊把手機充電一邊睡覺時,偷取一部價值200元的Samsung手提電話。

昨天畢慧芬亦涉嫌偷去街頭男歌手的300元打賞錢,裁定盜竊罪成,於西九龍裁判法院被判即時監禁14日。另外,被告亦因勒索罪被判監禁3個月。被告於3件案件總共被判1年14日,全部分期執行。

法庭記者:劉曉曦

加加埋埋其他案要養佢一年14日。

膠質素、膠學歷,果然無錯!

新聞來源連結:
http://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/1093445/



命裡有時終需有,
命裡無時莫強求。
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
支持黃C分期執行刑期


又話佔中都係高學歷﹑成功嘅香港市民嚟嘅?﹗

不過唔怕,話明係智障,毒果講乜都係會信㗎!



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 x747x 於 2017-12-20 01:03 PM 發表
又話佔中都係高學歷﹑成功嘅香港市民嚟嘅?﹗

不過唔怕,話明係智障,毒果講乜都係會信㗎!
下次唔好啦!過偷野呢樣癮好難戒得甩,有機會重犯 !



黃絲只係香港嘅最低端人口


衰撚到連$200手機都偷


引用:
原帖由 siutatbo 於 2017-12-20 13:00 發表
自稱「旺角佔領區女村長」的「鳩嗚團」成員畢慧芬於今年9月在旺角一快餐店內偷竊食客價值200元的手機,她早前認罪但其後申請推翻答辯,裁判官今於西九龍裁判法院判畢慧芬9個月監禁。被告被控的3件案件總共被判1年14日 ...
恭喜您了,你又可以自豪成年



[ 本帖最後由 ning2005 於 2017-12-20 01:15 PM 編輯 ]



[隱藏]
黃絲被判囚,一定係政治打壓!  又係反對派同心合力之時,一齊出街籌款!


搵個高質d既佔中人士得唔得?
首領黃痴峰都甘低質
何況係佢班支持者😁



村長番去屋企住咋嘛,正呀喂


抵死賤賊


女村長响法庭唔記得擔黃遮,話比人知自己係黃絲狗,所以罰咁重,真係弱智。


[隱藏]
女村長?係咪普選產生先?!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]