• 瀏覽: 27,950
  • 回覆: 177
  • 追帖: 3
  • 分享: 89
+2
小姐,乜又係妳呀?昨日(13日)有女司機於大埔四線轉彎唔夠位直撼警車,惹起網民熱烈討論,未料事件仲有下集!有網民上載另一段車Cam片,顯示該車同日再「出招」,硬撼的士車尾。

據該車Cam片段顯示,一輛黃色私家車昨日(13日)上午九時許,沿大老山隧道往九龍方向行駛,車輛正於收費亭前慢駛排隊,準備付款,豈料該黃色私家車疑收掣不及,撞向的士車尾。

細看車牌,該車正是同日上午八時許在大埔撞警車的黃色車。換言之,該車一小時內先撞警車,再撼的士,令人嘖嘖稱奇!

據警方資料,昨日驅車撞向警車的,為一名女司機。雖然未知在收費廣場「再下一城」的車手是否為同一人,但網民已經議論紛紛,直斥其駕駛技術「恐怖」、「真係唔明點解會考到牌」、「岀色女車手」等。亦有網民笑指該司機應被釘牌,降低香港車禍率。



癲婆揸車

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20171214/bkn-20171214174152446-1214_00822_001.html



有牌先神奇


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
駕駛技術惡劣,必須終身停牌


[隱藏]
佢架車應該裝閃燈同警號,提醒其他車迴避


LEE 個女人,唔應該揸車!!


司機害人害物


條女身材一定非常好。考照時,阿蛇光睇實佢對車頭燈,忘記睇佢有冇危險駕駛,咁就俾佢pass咗。


有碰碰車牌


[隱藏]
再黎一次,係咪為左呃LIKE?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
快D吊銷佢個駕駛執照啦。


智障的嗎?


名人


[隱藏]
考牌時無撞車是~奇蹟!連下兩城佩服


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]