• 瀏覽: 116,693
  • 回覆: 456
  • 追帖: 10
  • 分享: 332
+17



聲稱三年無拖拍毒男,油塘劫女子搶走胸圍底褲!今晨2時52分,一名身穿短裙長靴的姓曾女子(38歲)在收工後,行經油美苑近澤美閣,突遭一名20餘歲男子從後箍頸掩口行劫,並恐嚇稱:「攞晒啲錢出嚟,唔係殺死你」,曾女表示無錢,惟對方不信,惱羞成怒拳打曾女頭部發洩,再逼令曾女交出胸圍底褲後,再要求她講出手機號碼,惟曾女拒絕,剛巧有一名休班警員跑步途經,賊人不敢久留,僅取去胸圍底褲逃去。

曾女頭部流血受傷,送院治理,警方正追緝一名身高約1.6米,蓄短黑髮賊人歸案。

曾女後腦需要縫3針,事後猶有餘悸接受東網記者專訪表示,她任職推銷員,事發時,乘巴士返抵油塘中心巴士總站後,徒步返回寓所,惟行至澤美閣近停車場位置,該名身材矮細的賊人,由迎面行經後不久,即折返尾隨打劫她,先扯她頭髮撼埋牆,再推她落地,然後揮拳連番擊向她頭部,恐嚇她交出財物,並喝問:「你同乜嘢人住」。曾女嚇至花容失色表示:「我今日無帶銀包,同屋企人住」,並且下意識抱頭閃避對方再施襲。

賊人其後相信曾女身上真的無錢,於是喝令女方除下底褲及胸圍,曾女反問對方:「喺街度點除?係咪我除咗,你就走?」賊人答:「係,如果唔除我幫你除」,曾女無奈就範,伸手入衫內除下胸圍及打底褲交予賊人,惟賊人得寸進尺,再色迷迷向曾女訴說心底話稱:「我3年無拖拍,無女朋友,可唔可以做我女朋友?」又表示:「我唔係想傷害你」。

曾女見對方已停止施襲,膽粗粗仰頭望向賊人時,對方即喝令:「擰歪面,唔准再望。」又圖搶曾女的手機,要求曾女說出手機號碼。曾女捉緊手機拒絕交出,期間,賊人欲向她「上下其手」時,曾女不停掙扎反抗,幸剛巧有途人經過,曾女才逃出魔爪。

曾女續稱,賊人「唔似飲醉酒,又唔似真係要錢」,所以懷疑對方精神有問題,「如果唔係都唔會叫我做佢女朋友,仲想錫我」。曾女又稱,我向經過的休班警求助,表示遭搶去「胸圍底褲」時,對方起初也不相信,直至她展示頭部的傷勢,對方才肯協助她報警。

搶胸圍內褲要手機號碼! 三年毒男, 毒中之毒


原來女事主都白白淨淨面尖尖

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20171212/bkn-20171212034142864-1212_00822_001.html

[ 本帖最後由 烏鴉白色2017 於 2017-12-12 01:59 PM 編輯 ]



我相信個賊一定唔係屎忽全 。


手機都冇?打得


應該叫夜歸婦


[隱藏]
引用:
原帖由 isaacmadtk 於 2017-12-12 08:31 AM 發表
應該叫夜歸婦
中女先正



提示: 違規內容已被屏蔽
好侮辱
自信心被嚴重踐踏

唔俾得朋友知



有味有漬有價


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
廢青又搞事


引用:
原帖由 refugee 於 2017-12-12 08:41 AM 發表
除晒底都唔做埋先走?
個樣夠僻邪



如果個樣太差又唔會叫佢除胸圍同底底? 除咗就算? 無外衣褲? 呢個日子都唔係只著胸圍同內褲出街呀?  


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
南亞人?廢青?
引用:
原帖由 烏鴉白色2017 於 2017-12-12 08:18 AM 發表
變態男油塘毆劫女子搶走胸圍底褲!今晨2時52分,一名38歲女子報案,指於油美苑澤美閣近停車場位置,遭一名20餘歲男子從後

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20171212/photo/bkn-20171212034142864-1212_00822_001 ...



[隱藏]
應該引入天網糸統,七分鐘拉人 !

https://youtu.be/Y3zTgibOWvs



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]