• 瀏覽: 13,469
  • 回覆: 140
  • 追帖: 1
  • 分享: 4
+20



民主黨成員林子健涉嫌訛稱被操普通話的大漢迷暈擄走並施虐,事後被揭發疑「作古仔」,警方起訴他一項誤導警務人員罪,案件今日(26日)在九龍城法院再訊,繼續毋須答辯,押後到12月7日再訊,期間讓控方索取法律意見。

辯方不反對押後,但對案件拖延表不滿,又投訴警方未能提供證人供詞和醫生報告,連被告本人的供詞副本,亦是在控方協助下,經多番周旋才取得。裁判官遂着辯方與控方協商。

對於控方一再押後案件,林子健在庭外回應時哈哈大笑,表示「得啖笑」,直言控方在拉布。有記者問林會否覺得被警方刁難,林回應指「唔敢咁講。」

林子健今日繼續手拄枴杖到庭,他自言「冇咩傷勢」,但為免被指扮腳痛,故主動説出自己血壓低,容易暈,所以才拿枴杖,有需要時支撐一下身體。

佢咁有信心?

新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20171026/bkn-20171026144549683-1026_00822_001.html



瘦左咁多,無錢食魚柳包?

[ 本帖最後由 垃圾草油 於 2017-10-26 04:16 PM 編輯 ]



有病係唔應該放棄治療!


押後好吖
肥豬本來八月尾去美國,慢慢拖慢慢玩,咪比佢走得咁易
禁止出境,每星期到警署報到,等佢出街比人屌比人笑



[隱藏]


做得好



「林子健今日繼續手拄枴杖到庭」


受左十幾粒釘,可能破傷風菌上脳,
都話左受傷第一時間去醫院架喇 開乜鬼記招呢



咁風騷?可能看透世情!


D人猛話唔即刻報警去醫院唔合理, 其實非常合理, 因為即刻去就會驗到冇麻醉劑, 知佢講大話......所以要拖十幾粒鐘, 咁驗唔到可以話藥氣散左.

同道理, 民煮黨都知呢個問題, 所以先開記招拖時間 - 即係成班仆街都係串謀.



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
哇~~~釘子健 好耐冇見啦

近排去左邊度玩SM啊



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
呢條友係咪傻
定話係度扮傻



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 垃圾草油 於 2017-10-26 03:46 PM 發表
瘦左咁多,無錢食魚柳包?
突然之間暴瘦,唔通有絕症?





鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]