• 瀏覽: 15,950
  • 回覆: 100
  • 追帖: 1
  • 分享: 15
+2
奧地利位於歐洲中部,連續八年被譽為全球生活質素最好的國家,而首都維也納更被稱為「音樂之都」,近年成為新興的留學熱點,吸引之處在哪裡?

藍色的水手服、全男班的合唱團,這一個就是擁有超過五百年歷史,維也...



維也納國立音樂及表演藝術大學畢業生STEPHEN表示:「在維也納國立音樂大學讀書,每年有兩個學期,每個學期的學費,由我第一年入去的15.5歐元,到我離開的時候是19歐元,一直都是維持在這個價格,所以整個六年的學習生涯,如果只是交學費,應該是不足二千港元。」

---
BNO..有沒用?

新聞來源連結:
http://news.tvb.com/finance/59ebf271e60383d86ceb24a7/



揸中國護照, 去德國讀大學免試入學; 去法國讀書更加免學費。

鄉下仔唔知道就去查下。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
英國脫歐,BNO等於垃圾


[隱藏]
BNO


不排除校方不知道BNO同BN的分別!


係呀係呀!  
黃絲快d走
免廢讀大學
好過坐監
唔好阻住香港轉啦
引用:
原帖由 ellalo1 於 2017-10-22 06:00 PM 發表
奧地利位於歐洲中部,連續八年被譽為全球生活質素最好的國家,而首都維也納更被稱為「音樂之都」,近年成為新興的留學熱點,吸引之處在哪裡?

藍色的水手服、全男班的合唱團,這一個就是擁有超過五百年歷史,維也 ...



奧地利有偉大的斯太爾貨車


希望港學生去左唔好再翻來,世代移民歐洲啦


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
條友係正常入讀定係有其他嘢?可能係香港和國際攞好多獎
音樂學院收生唔同一般大學


去年首次有香港土生土長的小朋友,成功考入位於奧地利、由維也納兒童合唱團開辦的音樂學校,是五百年以來的第一次。 維也納兒童合唱團音樂學院創院總監區藹芝表示:「維也納的指揮,就認為他具有很高的水平,以及應有的社交及適應能力,於是主動提出邀請他過去維也納嘗試遴選 。」

原來係咁,樓主又斷章取義

[ 本帖最後由 montejo 於 2017-10-22 10:27 PM 編輯 ]



樓主好孤獨,冇人幫拖。信我,揸住BNO出面有事,一樣冇人幫拖;揸返特區護照穩陣啲,起碼有我哋。


英國脫左歐 你用BNO讀書果班玩下手要比返外國人價錢

一年收你十幾萬 到時你仲讀唔讀好?



都係有撚用呀?讀咩...............音樂..........藝術?!去邊喥搵食呀?去瑞典讀酒店管理,都有用D吖!再者,有沒有英聯邦承受性?在海外升學都是去返傳統美、英,澳......,為海外而去海外讀書,都係想讀完自己競爭力好D去讀,搵工好PAY,兼高級D,最終讀完,你都要補返英,美,澳...大學,補返個學位,咪一樣要比錢,BNO與否無乜關係,再者比你讀書,不等於比你移民的,為咗慳D學費,說定是死窮鬼,貪你帶來社會負擔(攞福利),吾使BNO,只要你有錢,去英,美、澳,讀牛津,劍橋,耶魯,哈佛...等等的,而不是讀埋奧地利大學讀埋...音樂...藝術...。


[隱藏]
引用:
原帖由 一個飯煲三個蓋 於 2017-10-22 10:14 PM 發表
去奧地利要用德文,有幾多個廢青識?
這跟德國與奧地利製的寶馬一樣,如果當年採納了大德意志方案就沒有奧國了



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]