• 瀏覽: 2,543
  • 回覆: 14
美國、英國、加拿大、澳洲和新西蘭的大學,近年陸續出現中國政府介入校園事件的例子,侵蝕學術自由。澳洲媒體ABC報道,在這些國家的外交及情報圈子內,開始討論應否協力抵禦中國的進取攻勢,並由該五國組成的情報交換聯盟「五眼(Five Eyes)」,共同應對中國勢力的威脅,而澳洲更表示願意扮演領導角色。
澳洲外交部秘書長Frances Adamson早前在公開場合罕有地發表言論,關注中國官方在大學的活動,更警告澳洲的大學必須對外國勢力干預保持抵禦能力。「由學生、講師到政治人物,任何人對這些情況沉默不語,都是對我們價值觀的冒犯。」
報道指,目前為止未見有正式建議提出,但報道引述多位不具名的資深國家安全人員指,澳洲會在此扮演「領導的角色」。
事實上,澳洲大學多次發生教師被中國留學生要求道歉的事件,部份更被指有中國領事館的參與。8月初,澳洲國立大學一名講師,因在屏幕向學生顯示一條用簡體中文和英文寫成的作弊警告語:「我無法容忍學生作弊」,而要向課堂所有學生道歉。
同月,一名悉尼大學的IT講師因在課堂使用的一幅世界地圖當中,中國稱為洞郎(Donglang)、而印度稱為都克欄(Doklam)的一片被爭議主權的邊境高地,被歸入了印度國土範圍。這隨即在一個中國留學生的微信公眾號上引起批評。澳洲紅領巾(The Australian Red Scarf),一個受澳洲中國留學生歡迎的網站,也發表文章,批評講師並要求他撤下該地圖。該名講師最後道歉。
同月底,中國留學生抗議一名澳洲紐卡素大學講師,課堂使用涉嫌違反「一中原則」的教材。校方證實中國駐悉尼領事館介入事件。中國領事館認為事件觸及「一個中國的底線」,並形容是「嚴重傷害中國學生感情」。
而在5月,莫納什大學(Monash University)停止了一名講師的課程,並決定重新評估課程內容,因為該課程的小測問題用中國的國家領導人來開玩笑。
在澳洲之外,8月英國劍橋大學出版社也曾應中國政府要求,刪除300多篇在《中國季刊》的「敏感」文章,後因輿論壓力恢復被刪文章。

https://www.thestandnews.com/int ... 手抵禦-中國官方干預大學-護學術自由/

既然傷害中國學生感情, 咁咪唔好出國留學囉!



引用:
原帖由 Jeeg 於 2017-10-21 11:29 PM 發表
美國、英國、加拿大、澳洲和新西蘭的大學,近年陸續出現中國政府介入校園事件的例子,侵蝕學術自由。澳洲媒體ABC報道,在這些國家的外交及情報圈子內,開始討論應否協力抵禦中國的進取攻勢,並由該五國組成的情報交換 ...
講咁撚多把柒,夠薑既唔接收內地學生咪好囉。



中國九十年代開始被打壓都可以掘起
由一開始就聯手打壓中國
扮咩而家先聯手



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
牽涉到國家主權榮辱敢問題, 提出嚴正交涉有咩問題 ?

係尐跪慣既人先至唔敢企起身出聲.

講到干預學術自由,又邊個及得上你老尾 ? 係尐見識少既黃 C 先至以為外國尐屁都係香.

舉個例 :

我諗, 無論幾愛國既中國人, 都會承認, 黑人平均黎講,係一某尐運動特別有天份. 好似馬拉松長跑,非洲選手包辦頭幾名左幾十年.咁講我諗冇人會否認.

拿 ! 長跑你威哂,讀書又點呀 ?

係美國,曾經有唔少科學家想研究不同人種既智力差異.好似有位華裔科學家藍田 (Bruce Lahn),發現一尐令大腦發達既遺傳因子,係不同種族中,有唔同分佈.即係,公認既不同種族既人平均智商係有差異 (黑人平均 IQ 比白人低 ~ 15,不過平均 IQ 最高既係另有其人 . . 都係唔好講勒 ) 原來係有科學、遺傳學 DNA 根據既 ! 藍教授同佢所屬既芝大,仲為此申請「DNA 測試 IQ」既專利.

不過,哩尐研究結果,令某尐手握選票既人好唔開心 (崩口人忌崩口碗 ?),政治壓力之下,藍教授被逼放棄佢突破性既研究.

喱尐唔係政治干預學術自由係乜 ?

仲有好多涉及智力、人種、同性戀、暴力傾向既嚴肅科學研究,一樣俾人圍攻、封殺、斬水喉 . . 因為其實大家心中有數, 研究結果一定令某尐選民唔開心. 又唔見有人為尐實事求是既科學家出頭 ?

一句講哂 : 偽善

http://www.nature.com/news/ethics-taboo-genetics-1.13858



禁止中國學生 去你們國家留學 就好了

否則就別一副 婊子立牌坊的事



中共再咁民碎落去只弄巧反拙


引用:
原帖由 wwwter68835 於 2017-10-22 07:30 PM 發表
中共再咁民碎落去只弄巧反拙
婊子 自己 搞民粹
不然怎麼會有 白人至上 主義呢

白癡 西奴



引用:
原帖由 西奴末日 於 2017-10-22 07:37 PM 發表


婊子 自己 搞民粹
不然怎麼會有 白人至上 主義呢

白癡 西奴
人係人地,衰過婊子呀,婊子



[隱藏]
引用:
原帖由 wwwter68835 於 2017-10-22 08:43 PM 發表



人係人地,衰過婊子呀,婊子
做婊子還想立牌坊

自己搞 民粹
還賴別人
臉真大



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
飲奶思源!澳洲是你娘!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 WongManTak 於 2017-10-26 12:48 AM 發表
大陸人愛澳紐英美加!
次愛日韓港澳星馬泰。



[隱藏]
咪係,維尼個女出國都係想個思想自由D姐


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]