• 瀏覽: 156,315
  • 回覆: 292
  • 追帖: 10
  • 分享: 168
+7
【晴報專訊】「風流」不再是男士專利!有約會平台調查發現,24%港女坦言曾出軌,大幅拋離亞洲其他地區,近30%人更謂未來會或有可能出軌;相較之下,男士僅18%人承認曾出軌。調查亦發現網上約會「中伏度」高,有女生曾遇中年禿頭漢以「舊相扮年輕」。
約會平台esync今年8至9月訪問330名單身港人,了解他們戀愛態度,結果發現24%女性曾出軌,遠高於同類調查中新加坡、馬來西亞及泰國的8%至18%;10.4%及19.2%港女坦言將來會或有可能出軌。男士方面,僅18%人承認曾出軌,5.9%及20.9%人指將來會或有可能出軌。
調查更發現,整體受訪者43%人認同出軌不等於不愛現任伴侶,52%女性指是出於好奇心,15.2%女性則指想尋求刺激。面對伴侶背叛,近70%女士表明會分手,近21%男士仍想「以真誠打動」留住對方。
此外,受訪者中47%人曾遇上假帳戶,53%人指對象的自我描述失實,部分人甚至隱瞞已婚及有小孩。
網上約會 半數曾遇「貨不對辦」
已置業的24歲補習老師Cindy指,自身活動圈子窄,多次參與極速約會識人,「在極速約會中曾有配對男士,一見面已話去廁所,3分鐘都唔願傾;亦有中年禿頭男士用10年前舊相呃人,約會時才知佢啲髮綫咁後。」esync香港區總經理Zoie Lam指不少港男港女拍拖前了解不足,「騎牛搵馬」,常有出軌念頭。

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/兩成半港女曾出軌-多過男士-225051978.html



 
 
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
2成半, 真唔真呀. 即4個有1個中.


[隱藏]
 
男的一樣多


香港有24%黃絲女?


富貴扣到港女。


真係好易, 上過交友APP就知﹗


去夜總會玩女計唔計?

有d人1星期5日都去



[隱藏]
 
「黃絲」⋯⋯愛仆嘢係⋯⋯常識
引用:
原帖由 chilawytk 於 2017-10-20 09:48 AM 發表
【晴報專訊】「風流」不再是男士專利!有約會平台調查發現,24%港女坦言曾出軌,大幅拋離亞洲其他地區,近30%人更謂未來會或有可能出軌;相較之下,男士僅18%人承認曾出軌。調查亦發現網上約會「中伏度」高,有女 ...



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
大家鐘意綠色嗎??
綠色帽係咪戴得好開心??



G


[隱藏]
 
引用:
原帖由 sylm01 於 2017-10-20 09:54 AM 發表
2成半, 真唔真呀. 即4個有1個中.
如果你係已婚男生,你既有四分之一中獎機會!



鍵盤翻頁
左右