• 瀏覽: 50,368
  • 回覆: 679
  • 追帖: 4
  • 分享: 24
+11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港獨立吾係讀書就得架,最緊要個腦係廢,即係冇腦先得架


佢有無看西班牙的事情!😓


一個小朋友獨唔獨立,唔係睇佢叫幾多次口號,鬧幾多次老母,讀書讀得幾叻,係睇佢本身是否可以不依靠他父母而生存到。


[隱藏]
獨立是否包括經濟獨立?望望台灣就知道凡事講錢既香港人唔會支持,無人支持,點獨呢?


「嗰陣返學,我記得佢地啲書好多都係毛主席 … 毛澤東的詩,嗰時仲覺得佢幾有文采 … 」


點解d作家唔可以與時並進?



「嗰陣返學,我記得佢地啲書好多都係毛主席 … 毛澤東的詩,嗰時仲覺得佢幾有文采 … 」Iris 的思緒回帶到那個時空,很自然順口說了「毛主席」三個字。

老作到!



香港獨立靠讀書?   吾怪得
香港滅亡靠廢青。

[ 本帖最後由 hk.game.over 於 2017-10-20 08:06 AM 編輯 ]



引用:
原帖由 benho118 於 2017-10-20 08:00 發表
「嗰陣返學,我記得佢地啲書好多都係毛主席 … 毛澤東的詩,嗰時仲覺得佢幾有文采 … 」Iris 的思緒回帶到那個時空,很自然順口說了「毛主席」三個字。

老作到!
香港讀毛澤東?



[隱藏]
Look at Iraq Kurdistan.

After they voted for independence, Iraqi army had invaded the oil fields.

All international flights out of Iraq Kurdistan had stopped.  

When they seek for freedom, they lost more freedom.



引用:
原帖由 ikeafoot 於 2017-10-20 08:02 發表



香港讀毛澤東?
Iris 在中國大陸出生,幼稚園時已來港讀書;但小學時,父親迫她回大陸讀書。回想那段日子,她直言曾深深感受到自己是中國人。


又係羅湖聰,潮州滿,武漢奇的同路人。



佢宜家有無獨立,出黎做黃雞賺錢養自己,唔問老豆老母攞錢使


只有讀不了書的人才需要發奮讀書。

看來看去,上面那一篇文字,看不到iris為什麼要獨, 毛澤東的詩讓他好差同埋大中華觀讓他噁心外, 看不到為什麼他會想獨立, 同埋佢心中獨立後代美好家園是如何的。  結論,智商不高, 分析能力低下。 不過中文寫作還是可以的。
不過,無論如來如何,讀書都是好事。 可以提供智商,可以增加分析能力。

大學之道,在明明德。 希望佢知道什麼叫明明德

[ 本帖最後由 behappy1997 於 2017-10-20 08:11 AM 編輯 ]



被洗腦的一群!


[隱藏]
入政府就算做到最高首長,都鬥唔過阿爺,做反對派議員都仲有得諗!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]