• 瀏覽: 5,821
  • 回覆: 6
  • 追帖: 1
  • 分享: 4
😭😭😭😭😭我嘅時裝架和時裝&童裝作品全部比人拿走了,心好痛!

有些新款我仲沒來得切影模特相,你係邊個?你究竟係邊個?點解要拿走我嘅嘢?

我嘅時裝架上掛有一張F4紙寫嘅價錢牌,另外,仲掛有一張F4紙寫嘅「奧斯米迪osmidi」官方網站紙牌,好明顯呢d係私人物品。

其實,屋企人同識我嘅街坊一直都有提我小心,咁樣擺係果度,你自己唔睇住,可能會比人拿走你D嘢架,我對他們說,唔會嘅,呢個世界邊有咁多壞人架⋯⋯


係因為深水埗港鐵站B1出站口旁邊果塊空地影響唔到任何人,我並唔係擺果個位好多日無理自己d衫,而係果幾日每一天都有擺果個位做展覽,咁樣擺係度比行經過嘅人自由欣賞,我間中過去整理一下d衫,平時都冇人拿我啲嘢,我以為呢個世界一直係咁美好嘅,唔會有人私自拿走我嘅物品,😭😭😭估唔到⋯⋯


咁多衫,我花了那麼多個日日夜夜,設計靈感來潮,我飯都顧不上吃一口,有時一天才食一餐飯,甚至忙到沒有時間瞓覺,有時壓力大到失眠⋯⋯ 你咁狠心,一次過拿走晒我所有嘅心血,讓我白費心機!

依家所有心血,全部突然不知去向,我係好唔開心架!

我始終唔信,有人會咁黑心把我咁多、咁新淨嘅時裝&童裝全部當垃圾丟咗垃圾桶。

我一直滿懷希望,期望通過網絡力量助我一臂之力,給我提供線索,讓我有機會找回失物。😭依家對我來講⋯⋯

現急尋9月27日晚上23:00前行經過深水埗港鐵站B1出口路邊嘅目擊證人,助我找回失物!

請大家幫忙把我的求助貼文分享出去,幫我找回丟失的心血結晶品!多謝🙏!祝好人一生平安!萬分感激!

fb求助帖文連結:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=143030142977994&id=133984367215905



[ 本帖最後由 lG@mina51681 於 2017-11-4 02:08 PM 編輯 ]



我點解咁唔開心,因為我冇條件出去學嘢,我咪都靠自己努力自學,不斷努力終於可以設計到一件又一件似模似樣嘅衫/褲/裙。

係我自學設計時裝呢段時期都受到過好多令人心酸嘅波折⋯⋯

除此之外,因為太投入自學時裝設計而忽略左照顧屋企人嘅需要,同屋企人嘅關係果段時間真係好差!

依家車左一批衫,以為可以停下腳步,休息一下,邊宣傳自己嘅作品,又可以輕鬆一點照顧到屋企人。

之前,因為設計、剪裁、車衫搞到屋企好似工廠咁,灰塵滿屋,自己同家人經常咳嗽唔舒服,難得依家暫時唔洗剪裁、車衫,一家人可以過上一段正常時間嘅生活,依家比人一瞬間拿走我所有嘢,我真係接受唔到!

有人睇到貼文,可能覺得我抵死,唔抵幫。
各位朋友,我唔係阻街擺賣,係因為深水埗港鐵站B1出站口旁邊果塊空地影響唔到任何人,同埋我並唔係擺果個位好多日無理自己d衫,而係果幾日每一天都有擺果個位做展覽,咁樣擺係度比行經過嘅人自由欣賞,我間中過去整理一下d衫,平時都冇人拿我啲嘢,我以為呢個世界一直係咁美好嘅,唔會有人私自拿走我嘅物品,😭估唔到


食環署職員提我,呢度好亂架,你人唔係果度,人哋會拿走你啲嘢架!我話平時都係咁,都冇人攞我啲野,我以為呢度嘅人好好素質,食環署職員溫馨提示我,你以後唔好咁天真咧⋯⋯

差人問我點解自己唔留係現場睇住自己啲嘢?我話平時都冇人攞我啲嘢,而且我有掛牌,人哋知道係私人物品,應該唔會隨便亂攞走我啲嘢。

差人話,呢個世界唔係你想像中咁美好!

其實,我都有同差人講,點解咁堅持想搵返自己嘅時裝作品。

呢個問題,我除咗講比琴日嘅差人聽之外,我不久前同社工傾計都講過生活中嘅難處。

我依家唔想係呢度講太多,費時比人話我博同情。

曾經有親戚提我,你唔好對他人講,你係自學時裝設計,咁樣,人哋對你冇信心架,你要講以前係XXXXX地方學過,做人不要太⋯⋯

我自己嘅想法呢,係冇必要講大話,實事求是總好!如果唔想人哋搵到我,我唔使件衫度車返官方網站名稱嘅標籤啦!


我擺係街邊比人自由欣賞嘅衫衣領/裙/褲全部有「奧斯米迪osmidi」官方網站名稱嘅標籤,希望顧客在買到我嘅作品後,如發現質量問題及其他查詢可以隨時搵到我。

行經過嘅正常人一睇就知唔係垃圾,唔係隨便一般人擺放係街邊嘅雜物,我堅信唔會有人當我d嘢係垃圾咁丟係垃圾堆。

時間相隔太久,搵返嘅機會只會越來越渺茫,我再一次公開呼籲各位網友幫我廣傳呢篇求助貼文,我希望大家可以在短期內助我搵返自己嘅嘢!

我衷心感謝各位朋友嘅幫忙!

他日,如任何人有咪事需要我幫手,係我能力範圍內,只要不違法,我都會
盡力而為幫返大家!相信我做得到!!!

fb求助帖文連結:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=143030142977994&id=133984367215905

[ 本帖最後由 lG@mina51681 於 2017-11-4 02:09 PM 編輯 ]



因為呢件事,搞到我入院,依家出左院一個星期了,身體仲未復原,每次都儘量避免經過事發現場,雖然這件事發生超過一個月了,但我依然希望有機會搵返我嘅失物!

fb求助帖文連結:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=143030142977994&id=133984367215905

[ 本帖最後由 lG@mina51681 於 2017-11-4 02:10 PM 編輯 ]



真係慘,因為呢件事嘅誘因,搞到我要食抑鬱藥物!

[ 本帖最後由 lG@mina51681 於 2018-1-17 07:24 PM 編輯 ]



[隱藏]
以為可以放下,但好似始終放唔下,今晚我又失眠了,有沒有人可以告訴我關於我嘅失物下落?


深水埗甘雜你都敢就甘將d野放繫到,無啦一定比人偷左啦,死心吧喇
收拾好心情,再整過啦



ssp係賊竇


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]