• 瀏覽: 20,764
  • 回覆: 196
  • 追帖: 1
  • 分享: 8
+10
立法會議員何君堯自牽頭反「獨」後,一直被「獨人」所針對。繼有人在網上張貼何的全家福,聲言要對方「滅門」後,有人在網上起底,貼出何在讀中文大學的女兒的照片及資料。有網民聲言在中大張貼「大字報」批鬥她,有人更聲稱要「殺無赦」.......

某些人聲言「禍不及妻兒」、「不應該『連坐』」,但其實講一套、做一套。

新聞來源連結:
http://paper.wenweipo.com/2017/09/24/YO1709240010.htm



黃絲無人性全香港都知


係還都三妖還先啦


操流利"X你老母"; 吹雞"隊冧佢"; 衝擊政府總部打保安; 掟磚,  .... etc, etc , 根本就係黑社會爛仔都做唔到既坑渠老鼠.

[ 本帖最後由 阿乜水 於 2017-9-24 07:07 PM 編輯 ]



[隱藏]
預左,黃色就是伊斯蘭極端組織


禍不及妻兒


引用:
原帖由 阿乜水 於 2017-9-24 06:54 PM 發表
操流利"X你老母"; 吹雞"隊冧佢"; 衝擊政府總部打保安 .... etc, etc , 根本就係黑社會爛仔都做唔到既坑渠老鼠.
泛民狗話‘X你老母,隊冧你,如叫早晨’,,(殺無赦)係唔講得,,黃屍話無腦就無敵。



何女係 TB 喎,黃屍會唔會縮沙,唔洗還?!


DLLM 一人做事一人當,要攪就攪何執葉,殺殺殺一個,關佢個女也事,港獨畜牲有需要貼大字報去批鬥佢嗎


[隱藏]
龍門搬了


黃絲不嬲是攪埋人地家人,但人地攻擊佢地就搬大堆道德出來擋駕。講一套,做一套。


搞人個女? 媾人個女下話!


獨人又咪得把口,同個健盤.做到的乜?


有排煩


[隱藏]
黃絲一直係無恥


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]