• 瀏覽: 63,143
  • 回覆: 853
  • 追帖: 2
  • 分享: 24
+32


http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20170821/20128075

■港大學生會前會長張韻琪帶同子女參加遊行,支持香港的良心政治犯。何柏佳攝

【聲援良心犯】

【本報訊】雙學三子和東北案共16名良心政治犯觸動港人上街聲援。不少參與遊行的年輕人都強調,政府的打壓不會令他們噤聲,其中有17歲初次遊行的中學生說,被判入獄的黃之鋒僅20歲,「佢都咁勇敢,我又點可以唔行出嚟?」更有年僅8歲的男童說:「佢哋係犯法,但係無罪」。

準備升小四、8歲的姚同學偕父親遊行,他認為雙學三子沒有做錯,「佢哋只係想表達啲好嘅嘢,係香港人嘅心聲,政府(覆核刑期)唔公平,因為無論點都好,都唔應該判佢哋坐監,佢哋係有犯法,但冇犯任何罪」。姚同學又表示,不會因為政府打壓而不敢上街,反而會更加有勇氣走出來,「咁先可以表達我哋嘅不滿」。

學生:不會噤聲

初次遊行的10歲袁同學指出,現時政府不願意容納異見,「但要有其他人意見,社會先有得改變㗎嘛」。袁同學批評,政府刻意針對黃之鋒,覆核刑期令他入獄,「(黃之鋒)佢都係想講出自己嘅心聲,而唔係想針對其他人」。她認為,政府壓迫雙學三子並不會令她感到害怕,會更大膽上街表達己見。

同樣首次參與遊行的17歲中學生劉小姐說,得悉東北13人及雙學三子入獄時,感到十分傷心,「喊咗出嚟」,對香港很失望,「16個冇犯過罪嘅人入咗監獄,好唔抵。東北嗰班只係為咗守護自己屋企,佢哋冇做錯事」。她說雙學三子是為了年輕人的未來發聲,「黃之鋒得20歲都咁勇敢,企得咁前,我仲點可以匿埋?一定要企出嚟。」她又斥政府現時打壓新一代人的聲音,「以為更大力打壓,我哋就唔會出嚟,唔係囉」。

20歲大學生謝小姐批評,雙學三子判刑無理,「點解仲要延長刑期?某程度上係清算呢班90後,走得社會最前嘅同學,令民主運動弱咗好多」。她指,律政司司長袁國強刻意覆核三子刑期,予公眾濫權之感,「點解要用政府中立嘅角色去做呢啲事?」

同為大學生的曾小姐也不滿判決,「本身個法官都有自己嘅政治取向,因為咁影響判決唔公平,係政治打壓,香港首次有政治犯,之後會有越嚟越多呢啲事發生」。

許氏夫婦(市民):判決明顯係政治考慮,三權合作,赤裸地話我哋聽法治崩潰咗,好驚影響下一代。

夫婦問如何教子女

許氏夫婦則帶同兩歲半及一歲的孩子遊行,全因擔心司法制度獨立性受干預,影響下一代,「判決好明顯係政治考慮,三權合作,赤裸地話我哋聽法治係崩潰咗」。二人更擔心,作為家長,經歷政治犯入獄後,日後應如何教導小朋友,「教唔教佢哋為公義企出嚟、為不公平去發聲呢?」

30歲任職社工的連先生斥政府覆核三子刑期是「離晒譜」,原本三子已為所犯的罪負上責任,但「某司長」政治不中立,繼續利用權力壓迫三子,「其實成個政府都政治唔中立」。

從事運輸業的36歲王先生質疑律政司欲想向中共邀功,近期一連串政治打壓事件是為了立法會補選鋪路。

[ 本帖最後由 地通拿2017 於 2017-8-21 04:56 AM 編輯 ]



提示: 違規內容已被屏蔽
hehe


中國人係咁, 所有邏輯都係以利益為中心, 由利益主導. 打尖合乎個人利益, 維護呢個利益既邏輯就係, "你係唔係中國人, 係就要幫返中國人".

所以中國成日比外族打. 冇野多, 膠人多.



[隱藏]
very good


個細路好可憐


支持法庭唔屈服 !!!


引用:
原帖由 正字 於 2017-8-20 03:38 PM 發表
中國人係咁, 所有邏輯都係以利益為中心, 由利益主導. 打尖合乎個人利益, 維護呢個利益既邏輯就係, "你係唔係中國人, 係就要幫返中國人".

所以中國成日比外族打. 冇野多, 膠人多.
中國當然成日畀外族打喇;所以畀人打到由長城以內喺我神州大地國土﹐打到毛太祖成立新中國之後﹐全世界國土最大國家前4名係:俄羅斯、加拿大、土共同我哋大美國噃。
所以中國越畀人哋打時國土就越大﹐自毛太祖成立新中國後﹐就戰火連綿不斷﹐計先有韓戰、越戰、中印邊界戰、珍寶島衝突、西沙海戰、懲越自衛還擊戰同南沙赤瓜礁海嘞。
以戰無不勝、攻無不克嘅凶殘成性土八路﹐就活生生生劏活剝殺死殺傷幾百萬白人同周邊國家軍人﹐所以換嚟幾十年外族不敢攻打土共噃。

[ 本帖最後由 今生何求 於 2017-8-22 12:59 AM 編輯 ]



dklm小朋友考個試叫過份操練
36-7度迫個仔女遊街唔撚係虐兒嗎?



[隱藏]
犯法無罪, 咪咪任君搓。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
腦已洗


犯法但無罪,乜撚嘢道理


小朋友,犯法點會無罪呢?點解個大人要害你?


[隱藏]
香港的未來沒望了


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]