• 瀏覽: 48,804
  • 回覆: 939
  • 分享: 21
+44
香港眾志秘書長黃之鋒被判監6個月,正在壁屋懲教所服刑,他母親與香港眾志成員林淳軒等人下午帶了幾本書和日用品探望黃之鋒。 香港眾志主席羅冠聰與學聯前秘書長周永康,目前囚禁於荔枝角收押所,他們的親人下午曾去探望。羅冠聰母親表示,很支持他,認為自己的兒子不是自私、不是自利,是為了香港下一代和年輕人付出。




死L開啦,未L代表我呀

新聞來源連結:

http://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1349016-20170818.htm?spTabChangeable=0



【刁孩出左事,就用"他只是個孩子!"去包庇】

刁孩唔埋市民感受,搞亂社會、闖禍出左事,有人就用"他只是個孩子!"去包庇開脫!  

同場加影 今日係周永康生日,好多人在佔中時就已預祝佢係獄中生日快樂!

(當時,非法佔中者只要遇到反佔中人士,就大聲唱生日歌去淹沒反對者的聲音。 )

youtube link :
https://youtu.be/_X_J9UPqzUE



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
如果搞完事,唔去選立法會,我就信。否則,都係為左私利!君不見佢做了耳完後,分到大樓海景房個得戚樣咩?


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
羅冠聰只能代表港獨黃絲,  不能代表其他正常人 !


羅湖聰連香港出世紙都未有..就為香港下一代﹖ 目的都係為錢.


伯母,自我安慰氹自己說話,係唔好當事實同人講喎,人地好易當你黐膠線架!


咁能重大陸鄉音出尼撐個搞港獨唔認中國人既仆街仔. 似係玩自己個仔多過撐喎


[隱藏]
咁我要多L謝你地嗎?


為了下一代知道什麼叫生於亂世, 什麽叫民不聊生.

羅生竟然要親手創造亂世, 想實現民不聊生,   香港下一代真係要多謝你, 感激不盡, 只有不停向你的老母問好 ....



引用:
原帖由 共享陽光 於 2017-8-18 09:41 PM 發表
香港眾志秘書長黃之鋒被判監6個月,正在壁屋懲教所服刑,他母親與香港眾志成員林淳軒等人下午帶了幾本書和日用品探望黃之鋒。 香港眾志主席羅冠聰與學聯前秘書長周永康,目前囚禁於荔枝角收押所,他們的親人下午曾去 ...
我又「被」代表了



羅 除了為自己上位可兜十皮野一個月,勁多機會吸黑金之外,真係唔知佢為下代做過乜?


吃屎吧,條笨蕉為溝女!為下一代,當日就自糞啦!


[隱藏]
原來羅 咁墮落,原來因為佢老母。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]