• 瀏覽: 23,419
  • 回覆: 464
  • 追帖: 1
  • 分享: 19
+16
2014年衝擊政府總部東翼前地(公民廣場)案刑期覆核聆訊,3名當時的學生領袖黃之鋒、羅冠聰和周永康昨被改判6至8個月刑期。《紐約時報》論壇版編輯撰文,建議諾貝爾和平獎委員會下月開始接受提名時,可考慮雙學三子。

紐約時報論壇版編輯Bari
Weiss在題為「給香港民主派一個和平獎」的文章中,形容雙學三子為香港第一批「良心犯」,指3人與蘇聯的沙哈洛夫、捷克的哈維爾、緬甸的昂山素姬等異見人士一樣被政治打壓。Weiss稱香港年輕人是「嘗試逼使中國政府履行其國際及政治承諾的出色領袖」,又以聖經故事「大衛與巨人歌利亞」比喻香港年輕人及中國政府,指若給他們頒發諾貝爾和平獎作肯定,可助「大衛」戰勝「巨人歌利亞」。

另外,歐盟駐香港及澳門辦事處回應雙學領袖判刑稱,他們關注判決對民主派的影響,重申法治及司法獨立對香港的發展、保障市民基本權利及自由的必要。


想話無外國勢力都唔得!!


新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/ins/instantnews/web_tc/article/20170818/s00001/1503031119718



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
落背耳啦笨, 吊你老味. 跟住出埋書.


九唔撚搭八


引用:
原帖由 返工會暈 於 2017-8-18 01:59 PM 發表
九唔撚搭八
x1000



[隱藏]
真係心腸歹毒

佔中庭,痴瘋,羅冠,周仔康,羊鱷橋
仍然係言語間
煽動D年青人

呢堆人真係人間妖孽



扑街美國佬明玩嘢!下次中國要求歌頌拉登九月十一放長假放煙花!


落背耳, 預留三張空櫈比佢地, 人唔到, 獎金到要攞.


搞笑


明什麼叫'自我感覺良好'未?


[隱藏]
諾貝爾和平獎 ,係都俾特朗普先啦

[ 本帖最後由 kim168 於 2017-8-18 02:09 PM 編輯 ]



痴痴地


等左咁耐,美國做麥仲未接走佢地


用奬金作掩護,實際係黑金


點解和平獎唔頒比 ISIS?


[隱藏]
引用:
原帖由 jayzzzzz 於 2017-8-18 02:04 PM 發表
扑街美國佬明玩嘢!下次中國要求歌頌拉登九月十一放長假放煙花!
禮尚往來



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]