• 瀏覽: 83,899
  • 回覆: 634
  • 追帖: 6
  • 分享: 30
+22
有建制派質疑民主黨林子健在獲釋後為何沒有第一時間報警,反而先回家,再召開記者會才求醫。林子健稱遇襲後太累和太緊張,故先回家和通知黨友,亦要保留傷痕對外展示。支聯會主席、民主黨何俊仁分析說,把球衣送給劉霞的舉動「對中國政府(構成)的壓力不是太大」,認為為了劉霞的事而要擄走民主黨員,「顯然和對中國政府的壓力不成比例」,說「我是摸不着頭腦究竟搞緊什麼」。

昨凌晨時分收到林子健求助信息的民主黨創黨主席李柱銘亦稱,兇徒如想滅聲,大可把林掉入大海毀屍滅跡,今次顯然是想利用林子健遇襲後現身公開事件。他指昨晨跟黨友商討應否即公開事件,但仍認為高調處理,由警方保護林,對他最有利。

資深泛民料「非官方」出手警告

對於兇徒所為,李柱銘也說「很奇怪」,目的及過程「解釋不到」,「說涉及內地人員做可以找到有理由,但說不涉內地人員做亦有理由」,稱「判斷不到」。

有資深民主派人士分析認為,是次事件由官方「出手」可能很微,指參考李波事件,「如果是官方出手,不會讓你逃走」,估計今次是有非官方的人想去做一個警告。
--
今次開大左個頭




新聞來源連結:
http://www.mingpaocanada.com/Tor/htm/News/20170812/taa2_r.htm



 
 
泛民集體炒車


睇吓個膠故點樣繼續作落去?


聽呢兩條老嘢嘅解釋,搞到我有啲想去驗腦。


[隱藏]
 
笑爆咀...
被SM 完 半夜 驚醒於陌生地方
係驚, 要求助 都會開電話...
太爛啦 個大話....



全都是戲子,包括銅鑼灣書店
試問兩次事件,有什麼確實證據?全是指虛烏有的指控!

什麼銅鑼灣、油麻地捉人,竟然沒有半個目擊者,可能嗎?
大叫一聲,馬上幾十對眼看著你呢~ 香港多擠迫,大家都不知道嗎?

[ 本帖最後由 starr 於 2017-8-13 07:47 AM 編輯 ]



引用:
原帖由 starr 於 2017-8-13 07:46 AM 發表
全都是戲子,包括銅鑼灣書店
試問兩次事件,有什麼確實證據?全是指虛烏有的指控!

什麼銅鑼灣、油麻地捉人,竟然沒有半個目擊者,可能嗎?
大叫一聲,馬上幾十對眼看著你呢~ 香港多擠迫,大家都不知道嗎?
非常同意,响旺角比人老笠,有人信至奇!



割了。


台灣深山常常出現的魔神仔.............

咁就可過骨了



[隱藏]
 
擺明玩鳩泛民.

陰毛論 : 話唔定收咗阿爺錢, 變咗阿爺隻狗, 害泛民一鑊.

不過, 呢條戇鳩鳩都係泛民負資產.
之前係超市擾民一鑊, 仲理直氣壯.



佔中投爭80粒催淚彈胡椒噴霧都可以不怕的思覺博士,會被捉時在旺角人來人往不出聲求救 下午四時砰蘭街好多人行呀 作故仔都要改地方話下午四時和合石墳場跑步被捉就真係無人證揾鬼作證咩


用完即棄


最後踢爆左,林子健行出黎自稱弱智人士真係吹佢唔漲


賣波衫果段老砵 多雞叫 D人唔敢做証人 驚比老婆知道去完叫雞😂


[隱藏]
 
咁大單野,無任何證據,係無人信


鍵盤翻頁
左右