• 瀏覽: 1,051
我仲記得5年前, 新聞傳來一直說是被軟禁的李旺陽被自殺的照片,正好剛剛是 6月2日, 64前夕。

馬上香港全城, 西方媒體,立即全方位圍剿中共。罪名既中共64前夕把李旺陽問吊。

我那時很納悶, 為甚麼所謂被軟禁,見不得外人的一個人,老到沒甚威脅的人, 中共為甚麼要為自己找煩, 尤其要64前幾日殺了他。
然後又留屁給媒體傳到全世界

我就知中共是被插莊嫁禍的了。不過中共就是不哼一聲。

今日又係。

我發覺西方動員NGO,把愚民洗腦策反,攪亂當地政局的事,近10年來愈來愈厲害。

如果唔係中國正好國運日隆,一早好似前蘇聯甘分崩四裂啦。 潑黑水煽動愚民年年有, 然後為策反港青, 又揾個靚女copy番烏克蘭動亂既招數,拍片話亂世無民主被迫害,叫人要上街,一模一樣。

美國佬泛民之類,真遇到對手了,中共就係唔奶理你。 攪幾多次黑水,唔辯護甚至唔理你, 然後不了了之。 換轉以前泰國, 烏克蘭, 利比亞,近兩年既巴西, 一早就亂成一團勒。攪民主不成就揾穆迪降中國評級,大力唱臭中國走資, 中共都有法唔比資金走去美國。

我睇中共忍幾年唔打仗,唔亂,美國就無招無牌可以再出勒。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]