民主黨員林子健稱日前於旺角街頭,遭疑似內地強力部門人員擄走,外界有不少聲音指控他在事件上自編自導自演。

他今日出院後接受《蘋果》專訪,再次憶述當日被擄走經過,指當日在旺角信和中心對面馬路被擄走,有兩名身形高大、黑黑實實及戴上口罩,操普通話的男子叫他:「林生、林生,大家聊一聊」,他就問:「咩事咩事」,對方就答「沒事沒事」隨即就一人捉其頸、另一人挾其手臂,就將他捉上在旁邊的客貨車,即連同司機共人3人把他擄走。

他憶述,「成個過程可能一分鐘都無,真係好快」。他又稱,在車上被「夾」在中間,曾嘗試掙脫不果及問「什麼事情」,但礙於被夾於中間動彈不得,之後被打面骨及太陽穴位置再被人迷暈後就昏迷。

直到被打醒,他已被蒙眼及綁在床上,他稱估計自己在郊外,過程中有人不停講普通話粗口,又直指他不愛國,終在他大腿上釘「十字架」。他直言,「第一下真你嘩甘大叫出來,之後被人捂住個口,唔畀我叫出聲,就再被迷暈。」最終在沙灘被雨水弄醒。

對於外界質疑他醒後未有直接去醫院及報案,林子健坦言自己好細膽,「醒左個刻周圍漆黑一片,無光,只有好多石頭,個人好唔舒服、好痛、真係好驚,又想嘔,我都唔知自已仲係香港定大陸」,他坦言那一刻只想回家,「我起返身就行,行過一條斜路就截的士,我個心好驚,本能只想到返屋企。」

外界又質疑他被釘十字架,卻忍痛開記招,「其實好坦白,係釘個吓同拔個下最痛」。他更反駁外界指他駁出位及參加補選的言論,「我絕對唔係英雄,好怕死」,又坦言一直無意開記招交代事件,「我返左屋企後六神無主,第一下當然搵何俊仁同李柱銘,我自己唔想搞大件事,老婆同阿媽都反對,但最終行出來,因為要話畀香港人知呢件事。」

他又稱,月底將去進修,「我機票都買哂,」,又指絕無意參與補選或者在政治上更上一層樓,「我可以同你講,101%唔會選,而經歷今次呢件事後,更唔想再係政壇上活躍,自己家庭更重要。」




參加補選要釘十字架

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20170812/57073266



被引用(16)
一時又話有月光,一時又話好黑冇光?諗掂未架?仲未度好劇本呀?


好細膽,但無諗過要報警受保護?
的士都坐埋,唔知係香港定大陸?
D釘既然唔痛,又諗唔起要保留證據,洗衫沖涼,但就唔拔釘?淨係諗D釘要保留做證據?

自己諗合唔合理啦
唔怪得之前個民主派議員話選民係白痴



信佢先奇


有心掉你去西貢海灘又會留個銀包俾你坐的士囉🤣🤣🤣


今次民主黨天下聞名,連續劇不斷登頭版。


呢 D 咪係傳說中嘅「人頭豬腦」囉。


你選能到先算拉 肥能


8月10日果晚係農曆十九,個月光應該好圓好明亮
據天文台資料,果晚約八至九點月出,十二點幾乎去到頭頂,周圍點會漆黑一片?
http://www.hko.gov.hk/gts/astron2017/2017cal08.pdf

劇本又要改了



睇到肥豬好怕死啦, 唔係點會只係用釘書釘拮大肶咁L輕手, 唔怕死就自插幾刀啦


睇你都系吾怕屎


作個咁爛嘅故仔摶上位,點知比人笑到面黃,仲選條鉄咩


咁L驚又唔L驚破傷風唔拆釘,咁L假根本d釘係開記招前剛剛釘上屈啊爺