• 瀏覽: 5,019
  • 回覆: 93
  • 追帖: 1
  • 分享: 2
+7
【本報訊】民主黨成員林子健於鬧市疑遭中共「強力部門」黑手擄走禁錮施襲,肇因疑與爭取球星美斯簽名,聲援已故諾貝爾和平獎得主劉曉波有關。一直關注劉曉波及其妻劉霞狀況的支聯會,聲言不會向暴力低頭,堅持要求中共還劉霞自由,今日更有行動呼籲公眾聲援劉霞。支聯會主席何俊仁指,施襲者毫無疑問與內地強力部門有關,惟施襲手段與美斯簽名事件不成比例,質疑內地混亂複雜的政治派系權鬥,已禍及香港。



何俊仁昨陪同受傷的林子健召開記者會,何指美斯早前給予劉曉波的簽名照及球衣,因未能趕及於劉離世前送到醫院,其妻劉霞現亦行蹤不明,「大家都知冇機會送到畀劉霞」。他認為即使簽名最終能送給劉霞,對中共政府構成的壓力「唔係大到咁」,過去支聯會亦曾舉辦大量聲援劉曉波及劉霞行動,都未收過恐嚇,質疑今次施襲者對付林子健的手段不合乎比例,令人摸不着頭腦。
「好似有人想做一啲嘢,然後等佢(林子健)公開」,何俊仁續稱,施襲者毫無疑問來自大陸,粗暴的施襲方式亦似強力部門人員所為,「但點解咁做,係咪代表政府政策,我都唔知道」。

何:唔太似北京正式做法
何質疑今次事件「唔太似北京正式做法」,或與內地現時的混亂政治環境有關,「我好擔心內地政治複雜嘅情況,甚至鬥爭,係有啲嘢伸展到香港,攞香港做磨心」。支聯會今發起張貼「尋找劉霞」海報行動,呼籲公眾協助尋找劉霞,並要求中共立即讓劉霞恢復自由。支聯會秘書李卓人指,林遇襲事件明顯是要嚇怕香港人,港人面對暴力絕不應低頭,支聯會亦會堅持立場,要求中共立即讓劉霞恢復自由。
身在台灣的前銅鑼灣書店店長林榮基,接受本報電話訪問時指,內地明顯有意圖在港散播恐怖氛圍,今次事件似要警告港人,在一國兩制下,涉及內地的言論亦要收斂,「就算事主唔返大陸,喺香港一樣可以做出綁架、禁錮行為,公然宣示有乜嘢涉及內地底線嘅事唔准講。同銅鑼灣書店事件,打擊言論空間嘅做法好似」。
林榮基續指,施襲者操普通話的線索,未足以斷定是內地國安出手,有可能起用在港願意辦事的人,但事件的恐嚇意味,相信不但牽涉劉曉波及劉霞人身自由的單一政治議題,不能排除與內地權鬥相關,「失勢嘅一派,借喺香港引起爭端,去搞當權一派。趁當權派分身不暇,喺內地爭取更多空間。各種傳聞令人半信半疑,但都不能排除」。他又對警方保護港人的能力感憂慮,昨發簡短聲明質疑,「作為香港警方,究竟有沒有能力執行職務及維持治案?」
時事評論員劉銳紹認為,目前難猜測事件原因,亦難肯定與中共十九大會議即將召開是否有直接關係,但從事件效果而言,施襲者明顯已刺激港人,對內地強力部門濫用各種權力,達到政治目的手段感恐懼。---
來說事非者,便是事非人
越來越似自編自導來屈中共了

新聞來源連結:
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20170812/20118929



附件

eqeqweqw22_副本.jpg(64.21 KB)

2017-8-12 09:53

eqeqweqw22_副本.jpg

牛鬼蛇神出晒來


民主黨 = 大妓院?  


大把人未捉去捉呢條冇人識嘅肥豬? 係都先捉番你隻雞蟲基去釘JJ啦。


[隱藏]
傻人愈來愈小, 所以信佢地既人已愈來愈小..



引用:
原帖由 Keydunker 於 2017-8-12 09:53 AM 發表
【本報訊】民主黨成員林子健於鬧市疑遭中共「強力部門」黑手擄走禁錮施襲,肇因疑與爭取球星美斯簽名,聲援已故諾貝爾和平獎得主劉曉波有關。一直關注劉曉波及其妻劉霞狀況的支聯會,聲言不會向暴力低頭,堅持要求中 ...
從林這件事,基督徒團體即時走出來反應、支聯會又即時做野貼尋人圖…
可見反對派一早已經鋪路,想在港搞野…



睇嚟要叫美斯來協助調查!


一班妖仔想見司徒華。


強力組織係講普通話,擁有大殺傷力武器即係釘書機同印度偉哥神油嘅部門。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
魑魅魍魎又出動


事實係反中月亂法的犯民,不顧一切地製造恐怖!


之前有個胡佳佳都話比中共捉去打,查完打佢的人是因為搞人老婆人地老公找人打佢。


唔係好明
中共權鬥
點解會搵
呢條肥仔黎開刀呢 ?  
你番大陸
睇下有無人識得佢 ?



[隱藏]
中共好忙,送張相都打
咁樣之鋒應該一早被人打左



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]